Flowers from exile (ROME)

The secret sons of Europe

Descoperiti azi- indragiti pe loc.

(trebuie sa incep chiar sa ascult muzicile recomandate si descarcate … ajung ca la 2-3 luni sa ma trezesc cu adevarate comori prin calculator)

Un articol interesant pe Metropotam, din iulie 2009.

Unul din lucrurile care ma atrag la diferite formatii este posibilitatea descoperirii unor povesti interesante in spatele lor.. in spatele muzicienilor, a pieselor compuse.

Swords to rust- hearts to dust

Pana la urma am gasit siteul lor… Greu cand te numesti Rome, si primele rezultate sunt ghiduri turistice. Am cautat dupa Jerome Reuter, vocalistul- care are o voce tulburatoare- profunda, curata…

ROME

(aflu si eu acum ca exista dark folk- unul din stilurile in care se incadreaza baietii astia)

19 thoughts on “Flowers from exile (ROME)

  1. Irina says:

    Am fost la plimbare pe-afara, una alta de cumparat. Rome se potriveste atat de bine… de vis. Si mai ales piesa Querkraft.

  2. swords to rust chiar e faina.. vocalul la timbru mi se pare ca seamana mult cu cel al lui Nick Cave din duetul celebru cu Kylie M..si linia melodica aduce un pic cu songul celor doi

  3. hei…m-am indragostit pe loc de muzica asta. chiar cautam niste recomandari, ceva nou de ascultat!

    voiam sa iti mai zic ca … eu astazi am observat comentariile tale la unele din postarile mele mai vechi si am crezut initial ca este sora mea … adica pe langa faptul ca o cheama tot irina era si felul nostru familiar de a vedea si a vorbi despre lucruri. si ma recunosc asa bine in ce ai zis tu despre cum desenai frumos cand erai mica pur si simplu din placere si etc … cred ca semanam destul de mult, pentru mine a fost foarte simpatica descoperirea, hi hi😛

  4. Irina says:

    Ti-am rasfoit cu mare placere blogul, si ma dusesem destul de mult inapoi, din pagina in pagina. Lucrurile pe care le-am gasit acolo, felul in care scrii despre ele, mi-au parut mie familiare-hei, tu vorbeai asa frumos despre chestii care fac parte si din universul meu. In plus, si eu, ca si tine, sunt mai orientata catre latura vizuala.
    Sa stii ca semanam!🙂 si daca o cheama Irina pe sora ta… avem si o coincidenta draguta!

  5. Irina says:

    Draguti si agitati baietii.😀 Nu-s chiar pe linia mea in momentul de fata. Sunt complet inrobita de tipii de la Rome.😀

  6. Kyodnb : Ce treaba au KC cu ROme ? Nu doar ca prima e o trupa spalacita de indie cu un singur album digerabil (Unemployment) dar e vorba de ligi atat de diferite…

  7. Irina says:

    Rome sunt un fenomen. Le-am ascultat toate albumele, cap coada. Ma minunez ca in ziua de azi se mai face si astfel de muzica. Si au o sensibilitate, o traire de fond foarte foarte intensa. Cu ei imi fac tricou, sa stii!😀

  8. Nu-s singurii pe zona asta, sa stii. Neofolkul si chestiile asemanatoare bat in aceeasi directie (albumele mai vechi Current 93 , Death in June, etc)

  9. Irina says:

    Mmmm ascult acum Death in June. Suna taaare bine! Imi place, imi place! (dar vocea astuia de la Rome mi se pare mult mai… @_@)

  10. . says:

    nature and organisation,spiritual front,of the wand and the moon,die weisse rose,ordo rosarius equilibrio,triarii

Leave a Reply

