sesam

Pisica mea

se uita atat de insistent la usa de parca s-ar astepta sa se deschida singura

(azi nu stiam de ce m-am trezit asa, militareste, la ora 7 dimineta. Miruna, noua membra a familiei- care este si purtatoare de alti membri- va fi distractie mare in curand!- astepta tacuta si rabdatoare in fata usii, cine stie de cand. Stoica si perseverenta, incerca o hipnoza la gaura cheii, ca poate-poate clanta s-o simti si s-o apasa, de dragul ei…  Spre deosebire de Motanit, care e foarte ferm si mieunator in a-si face auzite dorintele, Miruna este calma, uneori chiar resemnandu-se daca nu obtine imediat ce vrea. Desi jucausa, neobosita in micile ei ghidusenii, in ochi de multe ori ii citesc o intelepciune si ma simt foarte linistita in preajma ei. E ca si cand ar avea tot timpul din lume… )

7 thoughts on “sesam

  1. Irina says:

    Da, Vero… frumos gandit!🙂 Poate e mai ganditoare acum pentru ca va fi mamica. Am mai vazut eu ochi de viitoare mamici. Nu-i pot confunda.

  2. asa e si ASCU a mea, de 13 ani, dar uneori mai si zgarie la usa sau plange, ba chiar se supara si zguduie usa, mai ales cea de la baie, cu capsorul ……..

  3. Irina says:

    Ce-mi place la Motanit este ca atunci cand face presiuni asupra usiii, nu folosest ghearele ci pernutele. E un gentleman, care nu-si uita educatia nici in cele mai frustrante momente.😀😀

Leave a Reply

