Irezistibila

Audrey,

si propunerea lui Rontziki de-a vedea-o pe Hepburn interpretand un posibil rol al meu.😀 Love in the afternoon este filmul, Ariane o cheama pe tanara care se indragosteste de un Don Juan ajuns in obiectivul tatalui ei, un detectiv particular specializat in demascarea infidelitatilor. Cum momentul adevarului e foarte dureros pentru sotul inselat, acesta se hotaraste sa-si scoata din comepetitie rivalul- ucigandu-l. Adevarata nebunie incepe atunci cand Ariane se decide sa le salveze pielea amorezilor… iar jocul seductiei se impleteste atat de placut cu umorul si aventura emotionanta a unei iubiri intre doi oameni atat de diferiti.

Filmul este excelent, povestea este incantatoare, sunt cateva scene memorabile iar actorii te fac sa tanjesti dupa toata magia pe care au reusit s-o creeze.

Pentru ca filmul a fost un fel de “potriveala”, n-am putut sa nu ma caut in rolul interpretat de Audrey. M-au frapat doua lucruri: numele- Ariane (multa vreme a fost numele meu preferat si-am suferit in tacere ca ai mei nu s-au gandit sa ma numeasca asa. Auzisem numele prima data intr-un film despre doi frati care-au trait drama celui de-al doilea razboi mondial, care le-a ucis familia si i-a despartit. In rolul feminin juca Nastassja Kinsky- si-mi placuse foarte mult si de ea) si faptul ca personajul canta la violoncel (intr-o alta viata, cine stie, poate-am sa ating si-un violoncel).

Apoi, scena bazala: Ariane citeste pe ascuns dosarul miliardarului afemeiat, suspinand cand si cand la vreo poza, camuflat in partituri de Hayden. Rezultatul sonor al acestui cocktail de emotii si senzatii e… un dezastru adorabil!

Rontziki, multumiri multe pentru ocazia de a vedea un film atat de bun, si pentru micile coincidente derivate de-aici… A fost o reala placere vizionarea iar potrivirea filmului neasteptata.😀

7 thoughts on “Irezistibila

  1. Mă bucur ffff mult că ţi-a plăcut şi că te-ai regăsit în detaliile pe care chiar nu aveam cum să le bănuiesc🙂 cel puţin coincidenţa cu numele, mi se pare fff faină🙂

  2. Eu am vazut de curand `Sabrina`. Desi n-am reusit cu adevarat sa ma las prinsa in povestea filmului, avand prea multe ganduri critice in ce priveste naivitatile din film (iarasi, nu stiu cat de indreptatita sunt sa spun asta daca la finalul fericit mi-au dat lacrimile), am savurat parfumul inocent al scenelor in care joaca ea. Si da, Ariane ti se potriveste, esti aerata si diafana. Asa am sa-ti spun, daca nu te spuperi (in plus, Irina mi se pare un derivat pamantesc al Arianei).

  3. Irina says:

    Rontziki, faptul ca n-aveai de unde sa stii lucrurile alea a sporit efectul de “uau”😀

    Ivory, asa m-am impacat si eu situatia: Irina e la juma’ de drum pana la Ariana. Am cunoscut o fata Ariana, dar nu i se potrivea numele. In fine, cred ca am ramas eu cu modelul Nastassjei in minte. N-am vazut “Sabrina”, dar ma tenteaza- tocmai pentru final!😀

    Zamo, iti suna rasist din prejudecata. Iar asta-i pacat.

Leave a Reply

