Verde crud, sanatos

Sau iarba proaspat cosita, ploaie de vara intr-o padure umbroase, parfum de pamant tanar si fertil; la asta m-am dus cu gandul cand am mirosit prima data niste produse venite tocmai din Campia Rusa, direct din laboratorul verde al Bunicii Agafia sau din taramurile neprietenoase si salbaticite ale Siberiei. Ierburile bunicii Agafia, Campia rusa, Natura Siberica sunt trei dintre liniile cele mai importante de produse cosmetice pe baza de ingrediente naturale care pot fi gasite pe siteul CosmeticaVerde. Eu n-am facut comanda online ci am cumparat in trei ocazii, o data la un targ special de produse naturale si organice (da, faza cu Bio si experienta Mayam a avut urmari serioase๐Ÿ˜€ Altceva n-am mai folosit), si de doua ori de la targul Martisorului de la Sala Dalles, care tine pana pe 8 martie.

Primul produs cumparat a fost crema de sapun pe baza de multe multe plante si flori- Sapun Floral ii zice-, care are o consistenta usor spumoasa, un miros extrem de placut, dulceag si proaspat, iar calitatile curative sunt uimitoare: curata si catifeleaza, fara sa usuce pielea. Este un sapun ce functioneaza si pe post de sampon, si inca foarte bine! Cel putin cu claia mea de par a facut minuni: l-a facut mult mai stralucitor si mai rezistent. Si, ca un fel de bonus, nici cand n-a avut mai mult volum, iar cand vine vorba de par foarte lung si drept, asta e o performanta.

Apoi a urmat a doua experienta- cam la trei luni, cand sapunul de mai sus a inceput sa se cam termine. Mi-am mai luat un sapun, dar de data asta Negru, cu extract de mesteacan care are o functie medicinala mai activa decat cel Floral. In primul rand trateaza usoare probleme ale pielii si e foarte bun pentru tenul gras. Si el se poate folosi ca sampon si pot sa spun ca este chiar mai bun decat cel Floral- firul parului e mai puternic iar excesul de sebum este mai putin deranjant. Mirosul este unul… crud, nerafinat, dar mie-mi place foarte mult. Dupa ce se usuca, parul miroase a curat, a frunze, un miros lemnos, iar pielea este foarte foarte fina. Spuma pe care o face e bogata- datorita extractului de sapunarita, un spumant natural- si din cauza asta o cutie de 400 ml poate dura destul de mult. Evidement, se impune imbogatirea imediata a stocului.๐Ÿ˜€

Apoi… e un rasfat de care nu pot scapa niciodata: sarea de baie. Am luat de-o groaza de feluri, ba energizante, ba pentru raceala, ba relaxante. La mine toate-au avut acelasi efect: m-au eliberat ca prin minute de stres si de oboseala. N-am prea fost atenta la alte efecte, dar oricum mi-e de ajuns. Vorbeam la inceput de iarba proaspat cosita- ei bine sarea de baie relaxanta pe care-am luat-o ma transporta imediat in sufletul unei paduri cu parfumuri tari, abia trezite din incremenirea iernii. Asta s-a terminat foarte repede.๐Ÿ˜€

Si acum, adica azi vreau sa spun, m-am intors incarcata nu de martisoare asa cum planuisem- oricum pe astea le voi confectiona eu, mai pe seara asa, cand imi vine inspiratia, ci de creme si saruri si alte minuni.

Mi-am luat un demachiat foarte fain, foarte delicat si in acelasi timp puternic, pe baza de ioni de argint- care nu stiu ce fac, dar sper sa faca bine-,un scrub de corp su-per! ce contine extract de portocal si unt de karite – miroase foarte bine si lasa pielea catifelata, fara sa o usuce deloc! Te bine dispune complet parfumul produselor astora.. iti vand iluzia ca nu esti inchis intre betoane, inhaland praf si noroi.

Piesa de rezistenta a fost sarea de baie de la Natura Siberica. Eu nu prea am rabdare sa fac baie asa, ca la carte, mai ales daca sarea nu este destul de parfumata si nu simt imediat pe corp efectele. Sarea asta de baieeste foarte parfumata si rezista mai mult efectul relaxant decat la sarea pe care am luat-o anterior- cea cu ulei de pin care mirosea a iarba. In combinatie cu crema de corp, tot din aceeasi gama, care are si ea o aroma delicata si florala, face minuni intr-o zi umeda si neprietenoasa, de sfarsit de iarna.

Ma declar descoperitoare de comori- si pentru ca am ramas fidela prodeselor de la Mayam, de care ma entuziasmasem acum cateva luni si pe care le folosesc in continuare pentru ca sunt foarte bune! Am mai completat colectia cu un unt de corp organic, de cacao, extraordinar dupa “defrisari” dureroase. Calmeaza instantaneu pielea si o lasa matasoasa.ย  Problema cu Mayamul este ca se comanda doar online, iar cand vine vorba de a incerca lucruri noi, la cosmetice nu merge asa, pe nevazute si nemirosite. Seductia primara e cea a simturilor, si abia apoi cea datorata efectelor terapeutice.

De la rusi mai vreau sa incerc un spumant de baie si o chestie care pare extrem de apetisanta… crema din lapte de capra si miere.๐Ÿ˜€ Sunt curioasa daca efectele pot fi comparate cu baia in lapte de capra. Ala da alint suprem!

16 thoughts on “Verde crud, sanatos

  1. Ah, ce ciuda mi-e ca nu pot sa ajung de Martisor la Sala de care zici, sa-mi cumpar si eu cate ceva!
    Online imi vine foarte greu sa cumpar cand e vorba de produse pe care nu le cunosc inca.
    Magazin de desfacere n-au, nu?

  2. Irina says:

    Nu au magazin de desfacere… Dar iti poti lua linistita scrubul cu portocale!! Sunt absolutamente sigura ca-ti va placea mult mult de tot. Bine, si sapunul Floral.

  3. Azi am cumparat una si am si folosit-o. E destul de buna, dar inca nu-mi pot forma o parere. Oricum miroase bine, intra in piele repede si o face mai elastica, mai tonica. Still testing.๐Ÿ˜€

  4. Asa, asa, testeaza si tine-ne la curent.

    Ador reviewurile despre produse cosmetice scrise cu simt de raspundere de gagici cel putin la fel de pretentioase ca mine.

  5. Irina says:

    Amade, o sa scriu de fiecare data cand o sa mai folosesc ceva interesant. De obicei scriu cand se strang mai multe, ca n-as avea rabdare sa scriu pentru fiecare produs nou. Mi-am dat seama ca am omis sa spun despre balsamnul de buze de la Rooibos, care-i foarte bun. Aaa, si am descoperit si un luciu de buze care inhiba senzatia de foame.o_O

  6. Irina says:

    Dap. Doar ca n-am avut spatiu sa-i cer mai multe detalii vanzatoarei, ca survolau si alti pradatori, ca si mine, prin zona.๐Ÿ˜€ Mie mi se pare treaba murdara. Doar daca n-o fi vorba de vreo coada de soricel sau ciubotica cucului.

  7. Irina says:

    Tubul luciului de buze arata prea… futuristic sa nu contina si niste chimicale de pe lista neagra. Oricum mai trec pe la targ si o sa ma interesez. Azi a fost foarte mare aglomeratie pentru ca maine e 1 martie iar intarziatii au iesit la vanatoare.

  8. Irina says:

    Este, dar atunci cand ai timp sa te uiti, sa le incerci pe toate… cand e aglomeratie e bine sa mergi la sigur.๐Ÿ˜€

  9. Irina says:

    Cum adica “macar”?!๐Ÿ˜€ Sa-ti spun ca unele dintre ele au si lingurite din plastic.๐Ÿ˜€ Nu stiu de ce…

  10. Maria says:

    Hei,veste buna: au magazin de desfacere, cu toate aceste produse si multe altele. Este vis-a-vis de Mall Vitan, langa o farmacie, la parterul unui bloc. Scrie mare in geam COSMETICE NATURALE.

  11. Irina says:

    Hei, super veste, Maria! Mersi. Mai stiam un loc, in Drumul Taberei, chiar in piata aceea- Razoare ii zice? Habar n-am- e un plafar care are si produse de la ei.

Leave a Reply

