Galanthus Nivalis…

Cand Dumnezeu a creat zapada, i-a spus sa se duca la flori si sa le roage sa-i imprumute din culoarea lor. Doar micutul ghiocel s-a invoit sa-i ofere zapezii culoarea sa alba, asa ca Dumnezeu l-a rasplatit facandu-l primul care infloreste dupa iarna grea.

(folclorul german, Ceremonies of the seasons)

Cand Adam si Eva au fost izgoniti din Rai, un inger a creat pentru ei ghiocelul pentru a le aminti ca oricat de grea le-ar fi viata, primavara va veni si pentru ei. Ingerul a presarat peste lume fulgi de nea, iar cand acestia au atins pamantul, s-au transformat in frumoasele flori albe.

(traditie crestina, Ceremonies of the seasons)

Primavara frumoasa  si plina de noi inceputuri promitatoare! 🙂

***

Pictura ii apartine lui Jean Haines, si este luata de pe blogul artistei, unde am gasit o serie de alte “studii de primavara’ foarte reusite; si-asa mi-am adus eu aminte de ce-mi place acuarela atat de mult…



4 thoughts on “Galanthus Nivalis…

Leave a Reply

