Jumatatea (plina de concerte a) lui 2010

Kings on Ice


Plushenko + Edvin Marton -> 11 aprilie 2010, Pationarul Flamaropol – 150 – 400 ron/biletul pe Myticket.

Lord of the Dance

Michael Flatey -> 31 mai 2010, Sala Palatului- 100-350 ron/biletul pe Blt.ro

(n-am mai ascultat de mult timp Lord of the dance, cam de pe vremea cand piratam de zor unul de la altul casete audio… adaugand si imagini din spectacolul lui Flatley, cred ca mi-a crescut tensiunea destul de mult๐Ÿ˜€ Eu sigur nu-l voi rata, indiferent de sacrificii!)

Jean Michel Jarre

3 iunie 2010 -> Polivalenta – 100-700 ron/biletul pe Blt.ro

(il semnalez doar. Vor mai trece cateva salarii pe Dunare pana cand imi voi permite sa asist la un spectacul al lui dintr-un loc decent)

Si-acum, defilarea:

Bob Dylan (!!!)

2 iunie 2010 -> Stadionul Iolanda Balas, Bucuresti- 130 – 350 biletul pe Myticket

(Cohen a scapat, cu Dylan sper sa nu se intample la fel- eu ma gandeam ca va fi un an linistit, dar de unde! )

Gary Moore

18 iulie 2010 -> Stadionul Balas, Bucuresti- 90 – 220 biletul/ pe Myticket

(cum spunea si cel care a urcat videoul pe youtube, Gary Moore este unul dintre artistii underrated, carora le descoperi frumusetea dupa ani cand te incumeti sa asculti si alte piese decat cele care-au fost promovate si pentru care este cel mai cunoscut)

John McLaughlin

17 mai 2010-> Sala Palatului, Bucuresti, 50-300/biletul/ pe Myticket si Blt.ro

(a fost si la Masters of Jazz dar mi-a scapat)

Diane Reeves

9 mai 2010 -> Sala Palatului, Bucuresti- 50 – 200/biletul pe Blt.ro

(nu ma omor dupa ea, dar o notez- a fost si la Masters of Jazz)

Faithless

(un fel de nuca in perete dupa lista de mai sus, dar mie-mi plac mult)

16 iulie 2010->Stadionul Iolanda Balas, Bucuresti -90-220/biletul pe Myticket

12 thoughts on “Jumatatea (plina de concerte a) lui 2010

  1. Florin says:

    Cand am vazut John McLaughlin m-am gandit la asta:

    O sa fie o vara nebuna, mai ales in iunie si iulie, sa ne tina buzunarele, urechile si picioarele sa ajungem macar la parte din concertele la care am vrea sa fim๐Ÿ™‚

  2. Irina says:

    Mai ales buzunarele…๐Ÿ˜ฆ si ma gandesc sa-i tina si pe altii, ca sa nu mergem chiar singuri.๐Ÿ˜€ Anul trecut am fost singura la Jan Garbarek.๐Ÿ˜ Desi nu-i prima data, nu pot sa spun ca m-am simtit excelent.

  3. Florin says:

    Nu stiam de Jan Garbarek. Imi pare foarte linistitor.
    Noi am reusit sa ne ‘lipim’ anul trecut de omi faini, la concerte. Anul asta vedem ce iese, ca in mai ii avem doar pe AC/DC in program.
    Da Gary Moore si Bob Dylan sunt foarte imbietori, si ii numai bine ca-s inainte de Sonisphere๐Ÿ˜€
    Iara jumatatea imi da coate inspre Lord of the Dance๐Ÿ™‚

  4. Irina says:

    Clar Lord of the dance!
    Apropos de lipeli conjuncturale.. anul trecut pentru ca mi-am luat abonament la masters of jazz am stat la toate concertele, evident, pe aceleasi locuri, si ne-am imprietenit cu un cuplu tare fain, dar diferentele de varsta erau prea mari ca sa mentinem legatura.๐Ÿ˜€ Nu cred ca s-ar misca cu aceeasi… lejeritate la un… Ac/Dc, da.๐Ÿ˜€
    (frumoasa piesa lui McLaughlin- o tot ascult! Mersi)

  5. Florin says:

    Ca tot veni vorba de AC/DC, acolo merem cu DeMaio si Fleurdulys, si la conลฃert si la berile de dupa (si vedem cine se mai aduna, cu cat mai multi, cu atat mai fain)
    Ma amuza grozav partea cu diferentele de varsta, asta pentru ca noi am avut ceva pretini faini de tat cu care ne faceam concediile (mai mari ca si noi cu vreo 20 de ani, numa ca or fost asa de aspri incat noi ne simteam bosorogi) si avem si ceva pici de-i simtim ca-s mai mosi decat noi๐Ÿ˜†
    Bine, mai ii si faptul ca omii de la AC/DC is mosi๐Ÿ™‚ si is convis ca au o gramada de fani care ii asculta cam de 30 de ani๐Ÿ™‚
    Nu cred ca musai diferenta de varsta.
    Ma bucur grozav ca-ti place๐Ÿ™‚

  6. Irina says:

    Fain ca pastrati lista deschisa.

    Da, ai dreptate, nu diferenta de varsta – cronologica-๐Ÿ˜€ Faza e ca acel cuplu se intretinea doar cu un anumit gen de muzica, si totul in tinuta si comportamentul celor doi transmitea un anumit stil de viata. Cred ca pur si simplu ne-am potrivit pe acea bucatica muzicala- si de timp- iar pauzele petrecute impreuna, jos, in fata Salii Palatului, si discutiile de dupa concert, ne-au apropiat atunci atat cat sa fim unii pentru altii o companie placuta si, oricum, inedita. Mie-mi plac intalnirile astea pasagere- parca Balzac spunea ceva, undeva, despre iubirea perfecta- cea neconsumata, care ramane in fantasma ca posibilitate. In fine, ceva de genul asta.๐Ÿ˜€

  7. Irina says:

    Yuki, dar cum ar fi sa pleci in vacanta ca sa vezi un concert?๐Ÿ˜€ M-as gandi asa la un Bon Jovi la Londra sau U2 in Atena…

Leave a Reply

