Fame!

Anul trecut am vazut filmul All that Jazz, si mi-am adus aminte de un serial foarte frumos pe care il urmaream pe cand eram in generala si visam sa devin dansatoare. Il caut de mai multa vreme, insa nu am putut sa-mi aduc aminte numele, fiind vorba si de un film care a fost dat uitarii destul de rapid- poate si pentru ca a rulat pe tele 7abc, pierdut si el in era dinozaurilor.

Serialul se numeste Fame si urmareste destinelor unor studenti la o scoala de arte, care se straduiesc, sustinuti de profesori excelenti- unii mai blanzi, altii mai autoritari si mai axati pe performanta, sa fie cei mai buni! Il tin minte foarte clar pe dansatorul negru, un pusti rebel si talentat, ce provine dintr-o familie defavorizata, care intra pe mana unei rusoaice exigente, fosta balerina; in cateva episoade scoate unul din el- si tot ce-i mai valoros! Imi placea tare mult serialul- pentru intensitatea lui si sentimentul reusitei. Prin munca- canalizandu-ti energiile pentru a-ti implini pasiunea. Daca l-as mai gasi, l-as mai revedea cu aceeasi placere, de asta sunt sigura. (uau si ce faine mai erau costumele alea de dans😀 cu colanti, jambiere si maieuri care cadeau lejer pe umerii goi)

Coloana sonora nu era data de cantecul It’s raining men- care cu siguranta a aparut pe undeva prin film, asa cum imi aminteam eu aiurea- ci de Irene Cara cu, hm, Fame.

2 thoughts on “Fame!

Leave a Reply

