Mi-am gasit primavara

De cativa ani, de cand am devenit mai constienta de importanta pe care o acord mirosurilor in general (cum imi aduc aminte, cum ma ajuta sa fac legaturi, cum ma orienteaza in complexitatea senzatiilor. Intr-un fel, sunt una din busola mea emotionala…), am tot fost in cautarea acelui parfum, care sa  ma surprinda, asa cum sunt- asa cum ma cunosc. Am trecut prin mai multe faze, si am ajuns la concluzia ca, de ce unul, si nu mai multe?😀 Mi-a fost mult mai usor sa ma gandesc la cat de diferit mai simt in timpul anotimpurilor, cum natura dicteaza anumite schimbari in felul in care percep si traiesc prezentul.

Pana acum am reusit sa ma dumiresc care-i vara mea… E o vara proaspata, senina, vioaie si activa, radianta gandita de Davidoff- Coolwater. Iarna imi place foarte mult Angel de Mugler– e un parfum greu, pe care e imposibil sa il uiti (inflacareaza cele mai inghetate simturi). Toamna prefer parfumuri lemnoase, dar inca n-am reperat ceva specific, iar primavara- pentru ca am avut probleme cu primavara- anul asta am ales… L’Eau de Issey, Issey Miyake. Lotus, tuberoze, liliac alb, frezie, cyclamen… Mi-am gasit primavara.

Primavara din Parcul Tineretului. Are si plimbatul zilnic avantajele lui…

6 thoughts on “Mi-am gasit primavara

  1. E un parc frumos, cel putin daca, venind dinspre Brancoveanu, treci in pas alergator de partea Oraselului Copiilor, care e un fel de tiganiada murdara.

  2. Irina says:

    Multumesc pentru intampinare.😀 Aveam de gand sa anunt cu un scurt review la spectacolul Galop Show, dar inca pendulez intre o lunga critica si cateva cuvinte entuziasmate.

Leave a Reply

