Traditional&Mixed

Am descoperit o noua editura pentru copii care-mi place foarte mult- Prut International. Am cumparat intr-o zi de la ei o carticica cu Lunile si Anotimpurile, din colectia Vreau sa stiu. Este o carticica mica, de 12 pagini, cartonata in intregime, cu arc, cu ilustratii superbe, clasice sau, cum am gasit pe siteul uneia dintre ilustratoarele cu care editura colaboreaza, traditionale- adica asa cum imi plac mie!

Ilustratoarea se numeste Violeta Dabija, iar aici, pe siteul ei personal, am gasit cateva dintre lucrarile ei, si daca tot mi-am pus chipiul de detectiv, i-am gasit si profilul pe Facebook.

Librarie.net are o reducere importanta la unele dintre titlurile colectiei (in loc de 12 lei, costa 9 lei)- reducere care nu apare nici pe siteul editurii. Sunt si alte colectii foarte faine, cum ar fi cartile cu magneti sau stampile, care il invita pe copil sa participe la scrierea povestii in felul sau.

***

Editura Casa– idei creative pentru decoratiuni interioare- copii, adulti, sarbatori, confectionarea bijuteriilor, si multe multe altele.

Nemira…


Vellant…

si Ocolul pamantului in 80 de povesti (idee frumoasa si realizare pe masura!) de la Editura Litera


Leave a Reply

