Sa vreau, sa nu vreau…

Nu stiu daca-i potrivit sa-mi doresc asta acum, cand multe  chestii scad, alte chestii cresc, si din pacate nu asa cum ar trebui, dar eu vreau sa propun infiintarea unei Asociatii care sa aiba drept scop sustinerea materiala a tinerilor – de toate varstele– care nu au posibilitatea de a participa la concertele si spectacolele care se vantura nerusinate, asa tentante si ademenitoare. Cum ar fi sa donam 2%  unei Asociatii care sa se ocupe de asa ceva? Beneficiarii… ar fi destui, acum nu stiu cum ar fi cu alesul si cu impartitul.😀 Eu sigur as vrea sa primesc un bilet la Dylan, Clapton, Aerosmith, unul la Al Di Meola, Faithless, Gary Moore, Elton John, Vanessa Mae… :(  E nedrept.😦 Daca anul trecut mai miscam ceva in front ca sa-mi pot permite biletele cele mai ieftine, anul asta… au revoir! Poate, cine stie, o intamplare fericita, ca cea de la concertul Diannei Reeves (care, bytheway, a fost un exercitiu de eleganta, profesionalism, talent si pozitivism; si cand ma gandesc ca eram la un pas sa ma intorc din drum pentru ca ma prnisese ploaia si am ajuns la Sala Palatului uda din cap pana-n pantofi… )- cand am primit o invitatie.

Vad aici o oferta pentru clientii Orange pentru concertul celor de la Aerosmith- 25% reducere, intre 18-21 mai. E ceva!

Sunt asa deprimata, ca nici macar n-am avut chef de-o lunga laudatio pentru evenimentele astea mamut.

2 thoughts on “Sa vreau, sa nu vreau…

  1. Irina says:

    Ce castig daca castig concursul tau?😀 Acum ma uit, mersi pentru atentionare. Scuze, da’-ti intrase la spam comentariul.

Leave a Reply

