Barbatii ca ideile

Ieri imi aminteam de ceva care suna cam asa…

“Sometime ideas, like men, jump up and say ‘hello’”

Dintr-un motiv misterios, ce mi-a ramas in memorie a fost “ideas [are] like men”, si deloc intamplator in acel moment ma uitam la filmul Chloe, in care joaca Liam Neeson (si Julianne Moore). Liam Neeson e un barbat foarte interesant- nu frumos, ci interesant. Interesant si plin de farmec (si nu mi-a placut de el doar in Schindler’s list, acolo unde-l prinde sfasietor de bine rolul). La fel cum e Daniel Day Lewis. Asa cum mult mai atragatoare sunt ideile interesante, fie ele frumoase ori urate, asa si barbatii astia doi sunt doua idei foarte bune!


6 thoughts on “Barbatii ca ideile

  1. Daaaa, şi eu sunt îndrăgostită de vocea lui Liam Neeson şi nu găsisem încă pe cineva care s-o fi remarcat🙂 Ca actor e de primă mână, într-adevăr, iar ca bărbat, e interesant şi are un ceva care mă cucereşte în orice rol🙂

  2. Irina says:

    Ei, da, vocea lui e chiar deosebita- grava si profunda. Sunt curioasa daca ai colaborat la vreo emisiune radio, ceva.😀 Am sa caut.

  3. Florin says:

    Of, si io care vroiam sa spun ca, pe langa faptul ca joaca foarte bine, are si o voce foarte placuta🙂
    Cred ca-l prinde tare bine postura de personaj pozitiv. Rob Roy nu m-o incantat ca si film dar, cred ca omul o scos tot ce se putea scoate din rolul ala.
    Liam imi sugereaza ideea de bunatate si onestitate, acum noa, fiecare cu modul lui de a simti lucrurile🙂

  4. Irina says:

    Suntem deja trei care i-am sesizat si vocea… si noi, care ne consideram unici.😀

    Ihim, asta-mi sugereaza si mie… si multa blandete si rabdare. Oricum, e genul de actor in care vezi destul de clar omul- sau cel putin e foarte real in rolurile sale.

Leave a Reply

