Un nou Yalom

Am vazut saptamana trecuta ca Humanitasul a mai publicat o carte a lui Yalom; am mai zis-o- imi place cand editurile isi disputa un anumit autor, cum sunt Polirom si Humanitas pe Kadare, sau Humanitas si Trei pe Yalom (ma rog, aici sa zicem ca si-au impartit bine prada, alegand sa publice fiecare scrierile diferiet)

Asadar, noua carte se numeste “Mama si sensul vietii”… Cand am citit prima data, si-aici sa ma ierte fanii, si sa ma iert si eu, ca-i sunt, mi-am amintit de cartea lui Cristian Andrei- “Cine m-a facut femeie?”. In fine, e o carte despre patru povesti de psihoterapie, povesti care au marcat viata psihoterapeutului si scriitorului, Yalom. Daca va fi macar la inaltima “Calaului dragostei”, e chiar bine.

Leave a Reply

