Gestalt

sursa weheartit

3 thoughts on “Gestalt

  1. heei…am facut o pauza luuuunga de la citit/scris bloguri dar m-am hotarat azi sa ma intorc si am inceput aici. si ma bucur pt ca am aflat de tot felul de muzici/filme/carti faine…vad ca ti-ai schimbat lookul. schimbarile sunt intotdeauna bune! mi-a placut postul ala in care anuntai schimbarea… din aceleasi motive am inceput si eu sa blogaresc..i feel u girl😛 numai de bine!

  2. Irina says:

    sister, tocmai azi ti-am vizitat si eu coltul de minunatii.. Da, pai se cerea o schimbare de decor, iar faptul ca nu-s singura care simte ce simte ma bucura! Sa zic, similitudini intre noi am sesizat de prima data. I’m your silent reader!

  3. Ursu Radu says:

    Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

Leave a Reply

