Atelierul

Pe blogul Ora 25 (frumos blog) am gasit o pictorita (Anne Bachelier) care mi-a placut mult. Dar cu-adevarat m-am indragostit de locul in care toate picturile ei splendite sunt create…

Acesta este Atelierul!

Ciudat este ca, de fiecare data cand vizualizam o pagina noua pe blogul artistei, si inevitabil ajungeam la poza de la antet, mi se parea ca e alta… ca se schimba. Si acum, cand i-am revizitat blogul- de pe care am si luat fotografiile astea- am avut aceeasi senzatie stranie ca, cu o clipire de gene, totul se schimba in pictura ei.

Creatiile ei m-au dus cu gandul la…

4 thoughts on “Atelierul

  1. Florin says:

    Mama unui fost coleg de-al meu, ii pictorita. Am fost de doua ori in atelierul ei. Oarescum ma simteam ca un intrus acolo, atelierul era intim, cald, special aranjat sa primesca timpul, ideile si sentimentele celei ce-si petrecea parte din viata acolo. L-am simtit ca fiind micul ei univers, un microclimat care o rupea cu totul de cele lumesti.
    Pentru mine o fost tare placut sa descopar si modul in care atelierul ii reflecta felul de a fi, de a simti.

  2. Irina says:

    Emma, e link in post la blogul ei. Am vazut la Brasov, la o expozitie de pictura cu tema carnavalului, niste lucrari care mi-au adus aminte de ea.

    Diana,🙂

    Florin, noi insine ne reflectam cam in orice spatiu pe care il ocupam si pe care incercam sa-l facem mai familiar noua… un artist, care este obisnuit sa se puna pe sine in ceea ce creeaza, cu atat mai mult. Zic asta deoarece cred ca artistii, prin natura profesiei si pasiunii pe care o au, sunt mai in legatura cu ei insisi decat restul.
    Am avut ocazia sa patrund si eu intr-un astfel de spatiu… e ceva deosebit, in mod clar.

Leave a Reply

