Cat de putin pentru a fi implinit

Sunt lesinata dupa tema asta de la wordpress.😀

I confess. Am o obsesie pentru notesurile galbene, cu arc, dictando. La munca sau la facultate NU pot scrie pe altceva! Cand imi iau blocuri de notite mici, mereu sunt galbene, si daca sunt multicolore, scriu doar pe alea galbene, si cand se termina, iau altul. O intreaga nebunie. Ciudat e ca in orice alta combinatie, nu-mi place cam deloc galbenul.

Cum nu pot citi de pe calculator- decat foarte putin si destul de superficial- scot la imprimanta cam toate materialele importante.

Ultima data am printat povestirea lui Poe, Metzengerstein. Am vrut s-o citesc in engleza, ca “practice my english” (mersi!😀 ). Bine, n-am regretat, evident!, doar ca mi-au revenit in minte imaginile altor foi sacfrificat pentru alte subiecte neinsemnate si aiurea… si ma gandeam la asta pentru ca nu mai aveam hartie in top.

Si-asa, din gand in gand, am ajuns la hotararea de a cumpara un top de hartie…. da, galbena!😀 Pe care sa o dramuiesc, si sa o folosesc asa, cu mare recunostinta si maxima constiinciozitate.

(Am pus filmul “The ghost writer” a patra oara sa ruleze… se vorbeste prea mult in filmul asta! Despre ce e vorba? Maine vreau sa fug de la munca si sa ma duc sa vad “Inception” la Patria.😀 )

3 thoughts on “Cat de putin pentru a fi implinit

  1. N-am apucat să-ţi spun, dar îmi place fff mult tema ta🙂 Nu pot spune că am şi eu vreo dambla pentru foile dictando galbene, dar foile dictando, în general, îmi plac, aşa cum damblaua mea sunt foile acelea care par vechi, îndoite, îngălbenite de timp…e drept că nu ştiu dacă aş scrie pe ele de mână, dar o temă cu astfel de aspect mi-ar plăcea f mult🙂
    Nu am reuşit să termin de văzut The ghost writer, l-am început la un moment dat, dar am fost întreruptă, aşa că urmează…pls, impresii despre Inception, intenţionez să ajung zilele-astea la cinema să-l văd…

  2. Irina says:

    Mersi, Rontziki! Mi-am luat top de hartie galbena…😀 Miau.
    N-am fost atunci la film ca n-am avut chef sa ma duc singura, dar ma duc azi sau oricum in weekendul asta. Sunt taaaare curioasa!

Leave a Reply

