Bringing past tense to mind

(Smokie- What can I do?)

In afara de asta, azi e prima zi de cumparat carti, dupa cam trei luni de abstinenta.

Trebuia sa cumpar o carte a lui Vian, de pe okazii, Spuma zilelor, pe care nu o mai gasesc altfel, dar gigel de pe okazii nu mi-a raspuns azi cu confirmare la confirmare asa ca am intrat in anticariatul meu preferat.

Si-am luat:

  • Hehe, Bors Vian- Smulgatorul de inimi. Am inceput putin de ea. Am simtit asa nevoia sa-l smulg pe soricelul neverosimil si sa-l indes intr-un colt intunecat al bibliotecii… mi-am adus aminte ce inseamna stereotipurile “puterea naratiunii” si “personaj bine conturat”;
  • 3 carti din colectia  cotidianul: P. Ackroyd- Chatterton, Pirandello- Caietele serafino gubbio, operator, si Sebastian Faulks- Engleby;
  • The Lovers companion- Art and poetry of desire- un album de poezii si creatii vizuale cu tema indragostirii, a cuplului, pasiunii, etc. Ce e interesant este ca lucrarea e impartita pe mai multe capitole, in care comenteaza o anume Dr. Ruth K. Westheimer, abordand tot felul de teme, corporalitate, monogamie, dorinta, atractie, one night standuri… cam tot ce are legatura cu relatia intima dintre noi oameni- intima emotional sau doar fizic, nu conteaza
  • Si-apoi, The Feng Shui Home, carte mare, lucioasa, cu poze frumoase ( De-ast-am si luat-o! Ca se gasesc idei bune de decoratiuni chiar interesante), scrisa de niste trei doamne cu nume lungi.

3 thoughts on “Bringing past tense to mind

  1. Irina says:

    Tomata, e prima carte de Pirandello pe care-o voi citi. Clar voi scrie eu ceva despre ea. Sper sa-mi placa si mie.

    Diana, n-ai de ce! Sau ai- de azi sunt fericita posesoare a unui top de hartie galbena… care abia asteapta sa fie mozolit cu tus si cerneala.😀

Leave a Reply

