#Q@#Q@# !!!

Partea cu “iubitorii de animale”, unde animale=caini, ma dispera ingrozitor!! O singura data am vazut o tipa strangand dupa catelul ei, si la cat de blonda si albicioasa era la ten, am mari dubii c-ar fi fost romanca.

Asta a inceput sa ma socheze in fiecare dimineata, cand cu ochii carpiti ma trezesc instantaneu din visare cand ma gandesc ca e o cursa cu obstacole (vorba aia, de cacat, si la propriu si la figurat) pana sa ajung la serviciu nemirosind ca un veceu turcesc. O-ri-bil, iti intoarce stomacul pe dos! Si sunt asa de multi, peste tot! Peste tot! Si aia sunt de la cateii cu stapan, ca aia maidanezii fac in tufisuri, i-am studiat eu. M-am saturat de chestia asta, as vrea sa se dea amenzi pentru stapanii de caine care-si lasa necopitatele sa-si faca treburile in mijlocul trotuarului.

Eu am niste vecini nesimtiti, iar cosmarul meu incepe de cum deschid usa de la bloc… sa vedeti noaptea, ce memorie (de cacat, haha) am, si cum chiar si cu ochii inchisi si-n bezna iadului as putea ocoli rahatii cainilor. What a joy..

Ce bine-a fost! Mersi lui Krossfire pentru ocazie in rest, misto articol. Nu-s de acord cu ce-a spus- by default nu-s de acord- dar mi se par ok argumentele.

Mi-a placut, insa, ideea cu miserupismul pe motiv ca “sunt in Bucuresti”- dap, se simte asta… pluteste in aer un soi de libertate desantata si destrabalata, cum s-ar zice, o relaxare sfincteriala care te face uneori sa scapi caii urat de tot.

(Mi-a mai placut ce-a spus unul dintre comentatori: “Problema este ca multi folosesc tigania din jurul lor ca o scuza ptr propria tiganizare”)

4 thoughts on “#Q@#Q@# !!!

  1. Am observat si eu faptul ca acei caini vagabonzi sunt mai “domni”. Si am vazut prea putine persoane care vin sa-si plimbe cainii prin parcuri, desi au loc special amenajat, iar noi tre’ sa facem slalom printre mizeriile lor, care sa stranga dupa “copilasii” lor. Mai avem si noi pana sa ajungem la un nivel avansat. Speram, insa.🙂

  2. Irina says:

    Si ce lasa in urma copilasii lor.. e o problema si in parcuri, cand cainii se plimba in afara spatiilor special amenajate, dar e drept ca acolo intervin comunitarii care-si revendica teritoriul. Te pui pe iarba, si e o surpriza unde nimeresti cu mainile, haina, pantalonii. Gretos.

Leave a Reply

