Shake si bere

Acum doua saptamani mi-am serbat ziua de nastere- asa, cu trei zile si trei nopti, incepand de vineri la serviciu, si terminand cu luni- tot la serviciu, gustand de zor din tot felul de alcoolice. Ciudat cum am ajuns sa ma bucur la astfel de dezmaturi puerile, cum se bucura pustanii de 15 ani cand prind si ei mai mult de-o bere fara sa se ameteasca, la nu stiu ce “bairam”. Faptul ca am trecut la 26, mentinand o usoara stare de ebrietate, m-a ajutat sa nu dramatizez prea mult evenimentul care ma apropie de punctul in care as putea sa incep sa mint cu privire la varsta- nu de alta, dar incepe sa nu ma mai creada nimeni.

Intr-una din aste trei seri am iesit cu cea mai buna prietena la o terasa- tinand cont de spiritul ei zglobiu si alert, n-am ajuns mai departe de Mc-ul de langa casa, ala de la 10 min de mers pe jos lejer. Ne-am luat o masuta afara, deloc potrivita, langa un tatic cu un pusti. Vreo 30 de minute a trebuit sa ne abtinem de la multe pu si pi si ca si ra si hoho, ca doar nu voiam sa dam exemplu prost la plod- care pariu a auzit el mult mai multe dupa felul in care mustacea tac-su la fiecare soapta deocheata pe care incercam s-o codificam.

Pana la urma ne-am decis sa ne si luam ceva, daca tot ocupam spatiul cu conversatii interminabile- ni se uscase gatul.

Ne-am postat in fata panoului si ne tot inghionteam- ce sa luam, ce sa luam. Aia nu, aia ba- si pana la urma am facut o extravaganta: am luat un shake- pentru ca prietena mea nu mai gustase shake, si o bere- pentru ca era gustul cu care eram cea mai familiara- de vreo doua zile incoace.

Ajunse la masa, ne mai continuam conversatia timp de vreo 15 minute, neatingandu-ne de chestiile cumparate.

La un moment dat, cam atunci cand atentia amicei mele incepuse sa alunece de la subiect spre marginea mesei si inapoi, imi spune foarte incantata de sine: “Fata, uite ce simbolism misto!”- si-mi arata chestiile de pe masa. “Shake si bere! Shake si bere!” si- am inteles.

Cam intre un shake copilaros si o bere (i)responsabila ma simt si eu…

(n-am zis inca, dar o zi: ma pregatesc sa fac scoala de soferi- oficial!. Aviz camionagiilor care vor sa stationeze in fata mea- sa nu ma pacaleasca c-ar sta la stop, ca eu o sa ma prind ca de fapt au parcat si-am sa-i depasesc.😀 )

4 thoughts on “Shake si bere

  1. Irina says:

    Mersi, mersi! Am sa-mi agat conserve de fund! :))))
    Am un spor acuma dupa o saptamana de frecat creierii la munca…😀 hihi

  2. Irina says:

    Nu stiu dac-am s-o mai incep, ca examenul ar pica, teoretic, in iarna… ori sa fac in toamna si sa dau in iarna…😐 e cam nasol.

Leave a Reply

