Intr-o zi

Intr-o zi, Hero se scoala devreme, isi impleteste parul intr-un fel care ii ingaduie sa se simta ca primavara, fiindca ea are diverse pieptanaturi: cand isi impleteste in par o bentita, se simte ca-n timpul verii, cand se piaptana facandu-si bici din par, are sentimentul ca e primavara.

(Partea launtrica a vantului)

Da, ma confrunt cu problema aia care revine ciclic, un fel de menstruatie cu consecinte clare asupra aspectului fizic: culoare noua, tunsoare noua. Nu mai spun de alegerea unui nou parfum, in concordanta cu frunzele ruginii si mirosul de uscaturi arse, cu scoarta copacului pe ploaie si aroma pamantului ravasit de vantul de toamna (oh, boy…). Asa cum unii se simt extrem de bine cand vin primavara sau vara, pentru mine toamna e un fel de gura de aer, un fel de pauza, de relaxare de la toata jovialitatea, exuberanta, fericirea autoimpusa si multumirea de sine pe care toti, cred, incercam sa le tinem la cote cat mai bune, pe perioada vremilor insorite si senine. Dam, parca am mai scris de “presiunea fericirii”.

In fine, ideea e ca, asa mohorata si deprimanta, toamna e un prag – psihologic- pe care daca il trec, poa sa vina toate relele peste mine, ca nu ma doboara. Spun, daca trec de toamna, de toate bilanturile si intoarcerile in timp, si sunt in stare sa stau linistita fara sa ma apuce depresia plictiselii si inutilitatii, se presupune corect ca voi avea o iarna buna.

Oricum, daca tot e vremea destainuirilor, prefer o toamna din aia indiana… cu soare bland in culori… dar NU despre asta voiam sa scriu, ci despre o chestie mult mai lumesc-femeiasca decat filosofeala asta aburinda, pe care-am scris-o, sunt absolut sigura, si acum un an.😀 Ce misto e sa tii un blog! Am sa incerc sa scriu mai des… nu se stie ce obsesii ascunse imi voi trata peste ani prin terapia scrisului pe net.

So… tararararaaam… vreau sa ma tund si sa-mi schimb culoarea parului.😀 Asta asa, ca se inteleaga pentru ce-a fost nevoie de introducerea aia de mai sus.😀 Datele problemei: par lung- as in foooarte lung- drept, disciplinat si des, cu un breton (acum cam pierdut, c-a crescut), culoare: trei (aia naturala, un saten deschis cu irizatii de blond, si un saten inchis mai roscatiu). Se potriveste toamnei, dar as vrea…. exact! Altceva. Am fata ovala, tenul deschis si ochi albastri iar uneori mi se spune ca-s trista chiar daca chiar nu sunt. Trebuie sa fie ceva cu privirea in gol. Poate aveti propuneri- le voi urma pe toate, sa vad ce iese!😀

(astea-s rezultatele oferite de google la cautarea moronica autumn hair😀 )

11 thoughts on “Intr-o zi

  1. costi says:

    Pai, daca ar fi sa ridic mana si sa-mi dai cuvantul, eu as zice ca-i mai tare si mai tare prima varianta (din poze). Pentru mine e mai simplu… Zic scurt-lateral-si-spate-cu-foarfeca-sus, dupa care pot sa trag un pui de somn vreo 10 minute.

  2. Irina says:

    Costi, da, frumoasa prima. Calda. Mi-am luat deja o culoare… crossing fingers now.😀😀 Mersi, daca ma supar, bag foarfeca-n el si termin mantocareala. Ce, doar barbatii sa aiba viata usoara?

  3. Eu optez pentru culoarea din imaginea nr. 3, castaniu dulce, cald, deschis🙂 În ce priveşte tunsoarea…sunt doar pentru aranjat puţin, adică luat vârfurile, lăsat bretonul să crească şi atât😀 Sunt pentru păr lung🙂

  4. Zici ca ai comis-o. Eu am citit postarea acum, tarziu, dar cred ca roscat te-ar prinde cel mai bine. Si foarte scurt. Ca sa contrasteze, sa epatezi. Nu c-ar trebui, dar am si eu manii d’astea, plictisuri si fac schimbari radicale. Am noroc de cresteri rapide de par… Succes in noul look!🙂

  5. Irina says:

    Ghost, sunt atat de scurte!!!😀 E dragut siteul, acum ma uit la tunsori de par lung- ceva mai scurt decat al meu.😀 Cred ca trebuie sa o iau treptat, sa nu ma bruschez mental.

  6. ghost says:

    Linisteste-te, e doar vorba de poze..🙂 Pana la urma orice hotarare vei lua, e doar hotararea ta.. Insa, curiozitatea nu te impinge un picut sa vezi cam cum ti-ar sta cu o tunsoare scurta? Iti recomand photoshop, sau http://www.stellure.com/ .
    Enjoy!

Leave a Reply

