Trade your mama for some mana

De o saptamana ma joc in nestire Diablo II Lord of Destruction V.1.07– si asta pentru ca trebuia un update pentru V.1.12 (monstri mai misto, itemuri mai smechere) iar internetul meuadulterin a schimbat de curand taberele si pana se acomodeaza cu noul stapan mai dureaz.

Diablo e my all time favorite! Deci nu pot sa inteleg cum la o distanta de ani buni, inca ma mai joc cu placere, inca sunt curioasa sa vad cum ma descurc in lupta cu nu stiu ce uratanie si chiar ma mai pot preface “surprinsa”, chiar daca stiu hartile pe de rost.Aproape pe de rost ca acum nu stiu unde-i Tal Rasha’s Tomb sa-i var stafful si sa move on. Si ma rog la zei sa scoata, macar CANDVA, daca nu pana la sfarsitul anului, Diablo III. Daca-i nevoie, imi reconfigurez maxim calculatorul- no matter what!- doar pentru a-l juca in conditii optime.

L-am jucat prima data in liceu. Clasa a X-a. Primul caracter a fost Paladinul, apoi am jucat cu o Amazoana, si apoi m-am fidelizat cu Assassina, cu care faceam niste super scheme in ambuscade cu trapurile ei. Nu mi-a placut Barbarul- din principiu- si ca atare nici nu l-am folosit, Necromancerul a fost interesant, iar Druidul mi-a parut slab. Harta pe care nu o pot suporta este cea cu Jungla! Oribili cretineii aia mici, hiperactivi si cu tulburari severe de limbaj. Imi place mult sa strang itemuri, asta e clar, si am o mica mica obsesie pentru chipped/flawed **.😀 Ador itemurile socketed, dar prefer sa creez arme cu ele. Si ca veni vorba de arme… le prefer pe alea super rapide. Si nu stiu ce sa fac acum sa-mi fac paladinul sa se miste mai alert, ca ma ia somnul cand il vad ce greu alearga!Oh, oh, si imi place mult sa joc pana nu mai pot fara sa fac level upul- ma rog, sa bag puncte si sa-mi aleg skilluri- si apoi cand se strang mai multe sa le pun pe toate odata.😀 M-am jucat single, m-am jucat online.

Am mai incercat- cu partial succes- Neverwinter Nights, Spell Force, Baldur’s Gate, Sacred… but

Nothing compares….

No-thing compares….

To…. Diablo II Lord of Destruction Expansion Pack!!!!

Gandisem chestia asta sub forma unei lepse, in sensul ca m-ar interesa sa aflu  pentru ce jocuri v-ati neglijat partenerii, din cauza carora au murit de foame animalele de companie sau examenele la facultate au fost ratate- cu exemple si explicatii aferente. Cam asa. Si o dau la: Krossfire, Skandalouz, Zamolxis.

12 thoughts on “Trade your mama for some mana

  1. Diablo II nu mi-a placut de nicio culoare sincer, dar asta pentru ca am fost mereu mai psycho-RPGist. La mine a fost Neverwinter Nights…a fost si un Rage of Mages demult…cred ca o sa preiau leapsa si o sa o mixez cu o leapsa de la zamolxis😛

  2. Irina says:

    I don’t wanna play wif you anymore! sincer!!!:P:P
    Abia astept sa citesc despre preferatul tau. Mi-a placut si mie NWN- si chiar vreau ca dupa ce termin- again- DII sa incep – again- NWN. Vine iarna… focul arde in calorifere… eu ii ard pe monstruleti…

  3. Eu am ras NWN cu ambele add-onuri (al doilea rupe) si cu o tona de moduri. Mi-au placut multe minuni de la Bioware, cu accent pe Baldur’s Gate II si Kotor. Dragonage m-a plictisit si ma plictiseste teribil, Mass Effecturile au fost placute. Seria Fallout (da , mi-a placut la turbare si Fallout 3..desi era Bethesda) precum si Elder Scrolls m-au insotit destula vreme🙂

  4. Irina says:

    Mmm ce bine arata The Elder Scrolls. As incerca jocul- cam acum. Nu de alta, dar m-am enervat teribil pe paladin, care dupa ce a murit ca vitelul sacrificat in … mdaaaa…. Flayer Jungle a si pierdut o gramada de itemuri misto. Screw him.

  5. Florin says:

    Io am jucat putintel Diablo (I, nu II), in schimb am bagat la greu Heroes of Might and Magic. Foarte fain povestit despre Diablo II, suna tare imbietor.

  6. Irina says:

    Florin, pai cred ca n-ar fi rau sa incerci si D II, mai ales daca te relaxeaza jocurile. Eu nu mai jucasem de ani buni si chiar mi s-a parut dragut ca inca mai am si sursa asta de buna dispozitie.😀
    (Eu tocmai mi-am instalat Morrowind si am apucat sa ma invart putin prin poveste… Mi-e teama!😀 )

  7. Diablo II all the way!! si Stacraft, si Heroes III. Dar Diablo rulzzzz.
    Omuletii aia tremuratori din jungla m-au innebunit si pe mine… si Diablo insusi, pana l-am omorat am stat 3 zile (cu o asasina). Mi-era teama de el :))

  8. Irina says:

    Uraaaa! Si tot cu Assasina! Me proud!
    Eu joc acum cu Druidul, c-am zis sa-mi depasesc slabiciunile, si chiar se misca bine! N-am mai jucat de-o saptamana; nu de alta, dar am ajuns in Kurast si il urasc!!

Leave a Reply

