After Anim’est

(pentru ca nu am putut ajunge la toate proiectiile pe care mi le-am propus, dar pentru ca am catalogul tuturor filmelor, am purces la a le cata pe internet. La primele cautari, rezultatele)

(1) Technotise Edit i Ja

Unul dintre lung metrajele pe care le-am ratat la Anim’est a fost “Edit si Eu”, un sf foarte reusit, cu o poveste draguta si care s-a dovedit, dupa ce l-am vazut integral pe Youtubue, ca e si inteligent. Nu pot spune ca dupa grafica am fost lesinata, dar atmosfera si coloana sonora mi-au adus aminte putin de “Wonderful Days”, ma rog, exceptand fazele de actiune sau umorul gen Sailor Moon care s-a mai strecurat pe ici-colo- la Edit si eu ma refer.

(aici prima parte, din toate 8)

(2) Kérity la maison des contes

Frumusetea imaginatiei si comoara povestilor, carti in pericol si o grafica care-mi place tare mult- mi-a adus aminte de superba carte “Printese necunoscute sau uitate”.

Mi-as fi dorit sa vad filmuletul la cinema, si nu la monitor, descarcat de pe torrents- pardon.

(3) Silent touch, de la regizorul care a facut Life- line, genialul de anul trecut care a luat si un premiu Anim’est! Frumos, dar nu l-am gasit. Il semnalez doar.😀

(4) The Forest

Dragut foc! Si destept.

 

Leave a Reply

