Dupa multe luni

Cred c-a trecut foarte mult timp de cand n-am mai cumparat carti… Am incluit chestia asta cu cumparatul de haine- de rochii, adica. Cinci in ultimele doua luni- mi se pare o cifra chiar decenta.

Dar azi am revenit la vechiul obicei, si asta pentru ca am gasit intr-o librarie in care am intrat fortata (!) o noua carte a lui Alice Hoffman, cea care a scris “Regina de gheata”, pe care-am citit-o cum doi ani (acum DOI ani?!).

Cartea noua e de la Rao, e scumpa, are un titlu cam dubios iar coperta e nasoala rau.

2 thoughts on “Dupa multe luni

  1. S-o citesti sanatoasa!
    Ce parere ai de “leapsa mea” (book of love)? Ma gandeam ca dintre toti cei din Blogroll, sunt sanse mari sa-ti surada tie in primul rand..

Leave a Reply

