In ton

M-am asortat!!

Si cred ca, cel putin la apusul soarelui, mi-a reusit culoarea de toamna la par. Nu stiu ce-am sa fac la iarna. Daaa, gri metalizat mi se sopteste in casca.😀

Azi a fost targ de cadouri in Cismigiu, dar pentru ca imi falfaia vantul prin buzunare, am ales sa ma plimb prin Tineretului- unde am dat peste expozitia producatorilor romani de incaltaminte… din lac in put. Am vazut niste modele superbe de cizme si gentute din piele intoarsa.😦

***

Oh, intamplare amuzanta.

Saptamana trecuta am iesit la o plimbare scurta in pauza de masa impreuna cu colega mea de la munca. Ne-am dus sa platim darile mele la stat, cum ar veni, si pentru ca a fost miercuri si erau protestele, am mers pe jos. Pe drum, am gasit niste frunze superbe, de-un rosu intens, de iedera, cred, superbe! Am cules una si m-am intors cu ea la cabinet. La sfarsitul programului am avut grija sa n-o uit, iar colega-mea, cand m-a vazut ca stau cam mult la baie ca sa ma poavazez, mi-a zis “stai sa te fac eu frumoasa foc” si mi-a prins in agrafa frunza aia in par. Haha-hihi am plecat asa pe strada, cu gandul sa mi-o dau jos cand ajung “printre oameni”. Si-ajung la metrou, binemersi, astept in statie, ma urc, ma asez confortabil pe scaun, simtindu-ma ca acasa, deschid caietul lui Serafino si m-apuc sa citesc. Si la un moment dat mi-am trecut mana prin par si-am gasit frunza aia rosie, care-mi statea pe-o parte si-am purtat-o la fel de ciudat cum si-a purtat Lady Gaga fleica.o_O Intr-un fel absurd si amuzat m-am simtit foarte bine…

9 thoughts on “In ton

  1. ipo says:

    Chiar asa: iarna cum ar trebui sa fie culoarea parului? As sugera in negru adanc, de noapte polara. Asta ca sa nu o dam in alte aurore boreale!🙂

Leave a Reply

