First stop: Natural!

Aici sunt patru sapunuri naturale, facute manual din glicerina si uleiuri esentiale de plante, flori, si alte minunatii, care miros foarte foarte frumos si care sunt foarte bune si ca produse de ingrijire personala. Vreau sa spun ca au si alte calitati in afara de faptul ca arata si miros atat de bine.

Primul, de sus, este un rondel apetisant de Patchouli, cu un parfum foarte revigorant si puternic.Inca nu l-am incercat, pentru ca arata prea bine. Da, asta-i una din problemele acestor sapunuri extraordinare- nu-ti vine sa le folosesti.

 

Al doilea este un sapun cu trandafiri salbatici, care contine petale de trandafir. Este a doua oara cand iau, si asta pentru ca lasa tenul foarte hidratat si curat. Dupa ce mi s-a termina apa tonica cu trandafir si aloe de la Logona (Big Life- Care fan!), am cautat ceva asemanator, si nu foarte scump, si am gasit sapunelul intr-un targ din parcul de la Unirea. Grozav!

 

Un alt sapun pe care l-am mai incercat este acesta, cu liliac si mac! Parfumul de liliac imi place foarte mult, cred ca as fi in stare sa-mi iau esenta si sa ma dau cu ea, iar semintele de mac exofliaza foarte delicat pielea. Este o combinatie perfecta de hidratare si curatare.

 

Ultimul sapun este cu parfum de lalea. Pur si simplu miroase foarte bine. Nu stiu daca are vreo proprietate, dar cu siguranta functioneaza ca stimulent aromoterapeutic.

 

Am luat datele de contact ale firmei care comercializeaza sapunurile acestea. Ideea este ca sunt multi distribuitori, care apar mereu pe la targuri dar si in magazine si farmacii. Cei de la care am luat eu sunt de la MagazinulDeSapunuri. Sapunurile naturale sunt o noua pasiune, pe langa cosmeticele pe baza de trandafiri. Si ca veni vorba, saptamana viitoare voi primi o comanda facuta la Life-Care pentru setul de cosmetice pe baza de aloe si trandafiri. Review coming up!

8 thoughts on “First stop: Natural!

  1. Irina says:

    Aia e!😀 Asa imi place sa ma uit la ele in cutiuta, si sa le miros, si sa mmmm…
    Oricum, o parte nu tocmai economicoasa este ca odata incepute se consuma mult mai repede decat sapunurile obisnuite. Sau poate ca e bine… ca te invita sa mai cumperi.😀

  2. Sapunurile transparente sunt realizate cu alcool pur. Care arde pielea.

    Laleaua nu are parfum, iar ulei esential de liliac nu exista. Deci sunt folosite esente chimice, sintetizate. Ca atare, cele din poze nu sunt sapunuri naturale.

    Si ultimul lucru… sapunurile naturale nu se termina mai repede decat cele cu chimicale. Chiar trebuie sa tina minim o luna de zile un sapun.

    Ce vreau sa spun! Mare atentie la firmele care spun ca vand produse 100% naturale! Trebuie sa cititi etichetele. Pentru ca reclama este una, ingredientele sunt altele.🙂

  3. Irina says:

    Uau, mersi pentru informatii, Silvia!
    Asta asa e, cu cititul etichetelor- iar in ceea ce priveste eticheta de “Natural”, stiu ca nu se refera la ingrediente 100% naturale ci la un anumit procent, care, oricum, este mai bun decat in cazul sapunurilor pe care le gasim in comert sub marci rasunatoare. Cel putin la ce am folosit, am sesizat o clara diferenta.

    Ciudata partea cu arsul pielii la sapunurile astea pentru ca eu de doua luni numai in genul asta folosesc iar tenul arata mult mai bine decat inainte. Iar senzatia de dupa nici nu se apropie de “uscat”.

    La partea cu consumatul ma refeream la sapunurile astea din glicerina; am folosit si alte sapunuri- unele grecesti- tot cu ingrediente naturale care au durat. Destul. Ca ma plictisisem de ele.

  4. Pe blog-ul site-ului nostru o sa gasesti o multime de informatii legate de chimicale. In partea dreapta, rubrica “efectele nocive ale chimicalelor”.

    Orice intrebare ai legata de sapunuri naturale, iti stau la dispozitie.🙂

Leave a Reply

