Mozaic de sambata

M-am tot gandit la proiectele propuse in articolul precendent, pe blogul Creative Everyday, si desi as fi avut o pofta nebuna sa incep ceva legat de pictat/desenat/decupat/lipit/modelat, mi-am dat seama ca mai bine las lucrurile astea la latitudinea chefului si spontaneitatii, ca oricum nu dispun de rezerve creative prea mari, asa ca numai m-as frustra daca as incerca sa tin un pas prea alert.

Asa ca… am gasit altceva.😀

Incerc pe cat posibil ca weekendurile sa fie altfel decat restul saptamanii, indiferent daca e vorba de cumparaturi pe care le aman strategic, de activitati amuzante, de pasiuni de care ma ocup. Uneori “diferitul” vine dintr-o haina noua, cumparata din vreun targ, sau dintr-o carte, o revista, un desen sau instaurarea unei noi ordini in stil feng shui, in camera. Nu ma refer la iesiri deosebite, la intalniri ori calatorii, ci la lucruri ce nu depind decat de tine pentru a le face. E un fel cam autosuficient de a privi quality timeul, dar nu poti pune responsabilitatea bucuriei pe umerii altora decat ai tai, nu?

Sambata asta am fost in doua locuri terapeutice. Intr-un targ in Bucurestiul Vechi si la libraria anticariat de la Universitate. The best ever. Rezultatele… urmeaza.😀

Nu prea port brose.. de fapt deloc. Esarfe, da, insa brose, in afara de una primita cadou, ce reprezinta un fluture, iar alta- o umbreluta simpatica- deloc, dar am trecut pe la tarabele cu fulare, haine tricotate si chestii hand made, si mi-a placut tare mult asta, in culorile toamnei:

 

 

Si-apoi am gasit niste carti foarte interesante- si cu poze😀 – care fac parte dintr-o serie – Decades of our Lives.

Am luat doua volume din cinci, si chiar nu mi s-au parut scumpe ca pret- 60 lei impreuna.

Acum citesc despre anii ’60:

Shriley McLane and Jack Lemon star in Billy Wilder’s movie, The Apartment. The picture won five Oscars including Best Movie and was nominated for a further five.

Buna perioada pentru o revizionare.

sau:

The historic first meeting of Soviet Prime Minister Nikita Khrushchev and President J.F.Kennedy at the american ambassador’s residence in Vienna in June 1961. In october of the following year the two were to be major players in the Cuban Missle Crisis which brought the world to the brink of a nuclear war.

sau:

While Europe was still emerging from post-war austerity, New York was viewed as a Christmas reveler’s dream: here the Fifth Avenue snowflake lights up one of the gratest shopping streets in the world.

 

One thought on “Mozaic de sambata

Leave a Reply

