A little nightmare music

Dupa regula sinusoidala a unei vesti, oricare-ar fi ea, sunt acum pe fundul Marii Moarte. Super entuziasmata- si calare pe cocoasa in grafic-, am ajuns acasa ca sa rezerv- URGENT- patru bilete la spectacolul A little Nightmare Music, al duoului super simpatic si extra talentat- Igudesman si Joo, despre care am mai scris acum ceva timp, intr-un articolas Sa radem impreuna.

(A tine un blog este o chestie care se dovedeste a fi chiar faina si tocmai de-asta acum imi voi face pentru prima data un backup la tot ce-am scris)

M-am debusolat complet cand am vazut, pe siteul eventim.ro, ca cel mai ieftin bilet e 100 lei (Categoria III, II fiind la 150 lei, iar I la 200). Si aveam aceasta super idee (remarc, multe lucruri sunt azi chestii super si extra la mine) de a face cadou biletele la spectacolul asta, pe care NU ma gandeam ca-l voi vedea vreodata. In Romania.

Bottom line, pot face cadoul unei singure persoane din trei… Ceea ce e si asta o idee.

Deci, doua sa fie.

 

 

Leave a Reply

