CEA MAI URATA ZI!

Sunt la un pas de-a ma duce si a-mi cumpara o pereche de cizme de cacuciuc. Nu mai suport vremea asta. Azi aveam niste planuri marete, toate ruinate. M-am tembelizat stand in casa, am comentat isteric pe toate blogurile, am trimis mailuri in interes de serviciu, pe care altfel nici nu m-as fi gandit sa le scriu, si am incins telefonul. Si am mancat! Dumnezeu mi-e martor, am mancat!

Ziua asta nu trebuia sa fie asa! Avea alt scop, alta destinatie, trebuia sa fie MACAR uscata! Accept cu destul de multa usurinta schimbarile vremii, nu-s chiar asa de greu adaptabila, dar azi nu era zi de introspectii, de citit in casa, de agonizat pe marginea pervazului. N-am nimic in comun cu pisica mea, care se resemneaza senin chiar si pe cea mai mohorata zi, cu gandul ca “va veni timpul si pentru vanatoare”. Eu vreau sa vanez azi!

Nici macar deprimata nu pot sa fiu- ca nu sunt!-, nici sa dorm nu pot- cum sa mai dorm, dupa deja 9 ore de odihna noaptea? Un film?

Da, incepuse atat de promitator!

… si-am sperat la un desen cu prea putine dialoguri ca sa conteze franceza mea. Dar nu, iata un film cu poveste, dialog, cu imagine, cu tot tacamul. Un film complet. Acum s-au gasit! Prea multa vorba in filmul asta… si nu tin pasul!

 

 

14 thoughts on “CEA MAI URATA ZI!

  1. Of, nu te enerva…
    O poti lua de la inceput cu subtitrare, fie ea in franceza…
    Si-apoi, prin lumea asta umeda am mers cu totii astazi😉

  2. Irina says:

    Serenity now- insanity later! :))
    N-am iesit, n-am mers, chiar si pe vremea asta urata, si cred ca de-aici dispozitia proasta. Dar cand s-a mai intunecat la ora 14??

  3. Ah, eu chiar m-am bucurat de o zi cu leneveală, citit, butonat pe net…şi acum mă oftic că e deja cam târziu şi se duce ziua😦
    E drept că am ieşit pe seară şi nu a fost deloc plăcut pe-afară, dar am fost la o piesă de teatru foarte faină (Scaunele cu Oana Pellea şi Răzvan Vasilescu) şi mi-a trecut supărarea pe ploaie🙂

  4. Irina says:

    Si mie-mi plac zilele de leneveala, dar asta nu era una din zile.. Am fost fortata. Nu suport sa fiu fortata, ma sufoc.😀 Uite-ma cum ma ambalez, pentru o nenorocita de zi. :)))
    Zici c-a fost frumoasa piesa? Eu n-am mai fost la teatru…. My god, de anul trecut, de la ziua mea. Debusolant, m-au acaparat altele. Mi-ar placea sa ma mai duc.

  5. Irina says:

    Jovi, tot se intuneca, dupa cum vezi, si gandirea!😀 Mea!
    Sa stii ca intunecimea de azi, asa ciudata, mi-a amintit de furtunile de vara, cand se inchide cerul cu tot cu soare. Oricum a fost o zi urata, nu incerca sa ma convingi de contrariul!

  6. Irina says:

    “Va veni si primavara, Bandini”! :))
    Da, greu, dar sper sa inceapa sa ninga… daca se poate inainte de Craciun. Cam multe pretentii, stiu.

Leave a Reply

