Amintiri

1. Ce raspundeati la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Vanzatoare de paine. Nu glumesc.
2. Care erau desenele animate preferate?
Pff… de la Disney, preferatele mele erau Chip si Dale, iar mai apoi, Lidia si floarea cu sapte culori, Ratonii, Testoasele Ninja, Saber Rider, Captain Planet, Sandilau, si sa mai zic?😀
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Mmm pana la ce varsta se considera “copilaria”?😀 Chiar nu stiu. Eu nu prea mi-am sarbatorit ziua, dar stiu multe zile de nastere la care am fost si care mi-au placut.😀 Pot sa zic de cea mai trista/nasoala zi de nastere…😀 God, dar nu vreau sa deprim pe nimeni. De-atunzi mi s-a cam luat de sarbatorit.
4. Ce jocuri preferate aveati?
O groaza de jocuri afara, cu copiii. De fapt, daca e vreun sentiment care este inca viu in mine si pe care il asociez atat de puternic cu copilaria, atunci este cel de nerabdare de a iesi afara, la joaca. Cand auzeam copiii cum chiuie in fata blocului, iar eu trebuia sa stau in casa- din varii motive- simteam pur si simplu ca ma sufoc, ca innebunesc, ca daca nu ies atunci, mor! Ma jucam tarile, leapsa, participam la sezoanele de cornete, aruncat cu prastia, la sapunelile de iarna. Nu am stiut sa joc “elastecul”😀 , dar am jucat V-ati ascunselea pana prin clasa a X-a.😀
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
Sa descopar cheita florilor sa ma transform ca Lidia in ce vreau eu.
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Voleiul. De cand ma stiu. De cand am putut sa-mi tin mainile mia de-asupra capului. M-as fi facut jucatoare de volei.
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Prima formatie care mi-a placut si al carei fan am fost- dar asa, constient, nu ca ascultau ai mei si ascultam si eu- a fost Queen.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Un ursulet mic, polar, primit la 5 ani. Si acum il mai am, dar e in grija altcuiva. Cred ca are mai multa nevoie de el decat mine.😀

6 thoughts on “Amintiri

Leave a Reply

