Victorie! (V)

Hahaha, azi m-am chinuit sa-mi fac singura o coada de sirena, adica impletitura aia super fainuta in 2, si mi-a iesit!!!  Mi-a iesit! Dureaza cam mult, si trebuie sa ai grija cum prinzi firele, ca altfel se zbarleste parul si scapa, dar rezultatul e tare frumos, si de fapt, nici nu-i mare mantocarie.

Pentru ca mi-o fac singura, iese pe-o parte, dar e mult mai interesanta asa, decat drept, pe spate. Oricum, sunt incantata. Inca un mod nou de-a-mi aranja parul- nu c-as avea prea multe….

Prima data mi-a facut un tip de la salonul de coafura; eu m-am dus sa ma tunde- hars! cu incredere, din par- dar atata s-a coit, ca pana la urma ne-am dat seama amandoi ca nu suntem pregatiti pentru o asemenea schimbare, nici eu, dar nici el, asa ca am optat pentru indreptat varfuri si dat forma, iar la final, za surprize, codita de sirena.

Mmm… m-a uns cu ceva misto pe par- un ser din asta smecher de la Kerastas- care mi-a facut parul atata de stralucitor!

Si apropo de cosmetice, mi-am amintit de un site, cu ocazia unui mail despre sampoanele din comert care contin SLS, chestie folosita la detergenti pentru a face spuma. E vorba despre Skin-Deep, o baza de date a foarte multor branduri cosmetice, ce analizeaza compozitia si ingredientele si evalueaza produsul in functie de cantitatea si combinatia de incrediente toxice pe care o are. Sunt note de la 0 la 10.

Evaluarea ingredientelor se face in baza a 6 sau 7 criterii, printre care e cancerigen sau nu, produce iritatii, alergii frecvente, produce dezechilibre hormonale, etc.

Pe site se specifica faptul ca este vorba despre ingredientul luat izolat, si nu despre produs in sine- adica nu Samponul Clear produce cancer, ci o substanta din componenta lui este pusa in legatura cu cancerul- insa e de ajuns sa vezi ca un L’Oreal Elseve are nota de risc 7 si sa te gandesti sa-ti schimi samponul.

La fiecare review sunt incluse informtii succinte despre chimicalele  evaluate si despre tipul de afectiuni/probleme pe care le pot provoca.

Din ce-am vazut, in ceea ce priveste fardurile, rujurile si rimelurile sunt cele mai problematice, iar cand vine vorba de rimel, ala waterproof e cel mai “periculos”- eu stiam asta, din proprie experienta. O singura data am folosit, in liceu, la mare, si dup-aia n-am mai pus pe ochi asa ceva!

In rest, toate bune, carnatii de casa facuti de ai mei sunt excelenti!

2 thoughts on “Victorie! (V)

  1. Irina says:

    Bineeee, dar nu suna mai frumos coada de sirena?😀 Mie asa mi-a zis tipul care mi-a facut-o. Inteleg acum ca voia sa fie simpatic. Mie uneori imi iese cu o gaura de-acolo de unde incep, ca si cand nu se unesc cele doua cozi de la inceput.😐 Prima data mi-am prins o agrafa ca sa unesc coditele :)) care, de altfel, a dat chiar bine!

Leave a Reply

