Mazgalind la sfarsitul caietului

Ah, ce fericita potrivire a ceea ce voiam sa pun pe blog acum doua zile, cu ceea ce tocmai am terminat de citit!

Am sa incerc sa le iau pe rand,

Joseph Andrea este o tipa care a mazgalit, si a tot mazgalit, si a desenat, a scris, a profanat caietele de scoala, cartile, tot ce prindea in mana, pana cand a ajuns sa se priceapa tare bine la asta, si a facut din desenul cu pixul o chestie care se poate numi arta.

Ce frumoase sunt lucrurile simple, luate in detaliu! Cum poate fi un pantof atat de placut de privit… un adidas, adica, neglijent aruncat si cu sireturile inca desfacute. Imi plac desenele ei pentru ca seamana cu ilustratiile de carte, si unde sunt ilustratii atunci e ceva de ilustrat… iar cum mie imi plac povestile, ma intreb acum daca adidasii s-au intors sau pleaca, cine-i poarta, si cam cat au umblat si unde-or sa mai umble.

si ma opresc aici pentru ca desi voiam sa vorbesc despre ceva ce-am citit, si doar despre o bucatica ce avea legatura cu asta, imi dau seama ca n-as fi putut sa ma opresc la atat, si m-as fi intins, si ce vreau sa scriu despre ultima carte s-ar pierde oarecum in noianul de cuvinte si nu s-ar aseza bine sub tot titlul. Oh, pentru prima data, cred, de cand tin blogul asta, sunt calculata! Uraaa, mai invatam si noi lucruri!

(ok, si mi-e si putin, dor puuutin, cam lene!)

3 thoughts on “Mazgalind la sfarsitul caietului

Leave a Reply

