Pentru cine are ochi!

Hehe, uitasem sa precizez o chestie draguta, observata la cartea “Care-i faza cu cititul?”.

Cum am mai spus, ilustratiile sunt realizate de Irina Dobrescu. In 2009, printre alte cateva interese noi, s-a strecurat si admiratia pentru ilustratorii de carti (pentru ei am creat sectiunea Carti/Ilustratori). In 2010 n-am prea continuat seria, dar cine stie… poate ca 2011 va fi un an mai rabdator si cumpatat cu vechile pasiuni, si mai putin zburdalnic.

Dar chiar daca n-am mai scris despre ilustratorii intalniti, am fost atenta la ei! Asa l-am mai descoperit pe Roberto Innocenti– un foarte talentat artist italian, care a ilustrat povestea Pinocchio, pe care mi-am si cumparat-o, aparuta la editura Litera Internationala.

Ei bine, imaginea pe care Irina a realizat-o pentru povestirea Pinocchio 1.o, de Calin-Andrei Mihailescu, este chiar ilustratia lui Innocenti pentru intalnirea fatidica dintre Pinocchio, lup si vulpe, care se afla si pe coperta editiei romanesti a cartii.

Acum cateva zile, in ultima escapada printr-o librarie pe anul 2010, am gasit ca a mai aparut o carte ilustrata de Roberto Innocenti, la fel de frumos, in acelasi stil clasic si elegant, – Poveste de Craciun!

Mi-as dori ca, asa cum exista o baza de date cu o parte mare a illustratorilor italieni – din ce-am vazut, generatia mai tanara- sa existe si ceva de acealasi gen, dar cu .ro in coada. Un site simplu, curat, cu informatii succinte, in ordine alfabetica. Ar fi grozav!

P.S. nu stiam ce sa fac, daca sa comand sau nu cartea de mai sus- Poveste de Craciun, dar mi-am adus aminte de super fania animatie a povestii… aia de-a dreptul infioratoare!

P.S.2: Astia de la Elefant.ro sunt chiar misto! Reduceri la multe titluri- de 15-20-30 %, promotii cu carti de 5- 10 lei si 2+1, iar livrarea in 48 de ore e gratuita!

Leave a Reply

