still

4 thoughts on “still

  1. Daca tot e lentă, de ce e pusă la parties muzica asta? Asta n-am reușit să pricep. Că sunetele ar fi chiar foarte reușite, luate separat, rupte de tempo-ul ăla exasperant de încet.

  2. Irina says:

    Da, mie mi-a placut asa mult chiar in varianta asta lenta ca nu m-am gandit daca ar suna mai bine altfel, dar ai dreptate. Ar fi super fara lalaiala.

  3. Diana Alzner says:

    Poate ai văzut, am intrat aici de mai multe ori să ascult Holotropic şi Still Alive. Îmi place muzica ta.

  4. Irina says:

    Diana, ma bucur ca-ti place.
    La sectiunea Muzica poti sa gasesti multe chestii amestecate, din cam toate stilurile.

Leave a Reply

