Pe vremea cand (1)

Colectionam, primeam, ofeream vederi si carti postale.

Pasiunea asta – sau sa zicem interesul- mi-a fost transmisa de tata, care a fost colectionar.  A strans, numai el stie cum, cateva sute de astfel de mici comori. Pe unde-a fost, a cumparat, a trimis si apoi a pastrat marturii ale calatoriilor. Marturii ale prieteniilor, dorurilor si gandurilor frumoase.

Titlul induce in eroare, insa.😀 Nu fac rememorari, ci doar punctez, inainte de a strange si pune in cutii, cateva lucruri care mi-au marcat cativa ani din viata. Pana sa le uit si sa le umple praful. (1) pentru ca intre timp am mai gasit multe chestii dosite prin rafturi si sertare.

Duminica ma apuca mereu eliberatul de spatiu, ca o pregatire pentru saptamana- plina- care trebuie sa-si faca loc in viata mea. Trebuie sa aiba pe unde sa se-aseze.

E o vedere dintr-o colectie de picturi Botticelli, Taschen. Am mai ramas cu doua. Cealalta este un detaliu cu Nasterea lui Venus

Fotograf: Razvan Voiculescu, vechea colectie Plai cu Boi. Nu stiu daca azi se mai gasesc vederile de genul asta, dar acum vreo 7 ani le-am luat de la Libraria Noi

Hihi, astea sunt doua vederi de la mare, cand a fost eclipsa, in '99. A fost tare frumos. Eram pe balcon cand s-a intamplat.

Pe-astea de le am de cand am fost cu bunica mea pe la manastiri in Moldova. Sunt mai recenta, cam de 5 ani.😀

Astea fac parte din categoria cutes&sweets, si chiar daca nu mai am 12 ani, tot imi plac.😀

 

Leave a Reply

