Mesajul cartilor- la neintamplare

Am facut ce fac de muuulte ori cand fac curatenie in biblioteca- rasfoiesc la intamplare cartile, indiferent de pe ce raft le iau, si citesc la intamplare cate o propozitie. Cam de fiecare data ce-am citit a avut sens cu ce ma preocupa sau cu situatia mea prezenta, sau, si mai misto, mi-a atras atentia tocmai asupra prezentului.

Azi, m-am impiedicat de:

Daca vreti sa rupeti lantul obiceiurilor

Incercati sa surprindeti acel sfert de secunda magic- pauza dintre intentie si actiune-

(atat am citit, si n-am sa pun continuarea, care e foarte misto, si asta pentru ca nu vreau sa tradez ideea)

Voiam sa scriu “text gasit in cartea”, dar am scris din neantentie (cred ca tocmai ce-am mai scapat un sfert de secunda) “text recuperat”. Imi pare mult mai apropiata expresia de sentimentul familiaritatii pe care il am citind lucruri ce se leaga atat de bine de mine.

Cum ziceam, text recuperat din cartea “Alchimia Emotionala”-, de Tara Bennet Goleman, necitita, dar frunzarita si placuta.

14 thoughts on “Mesajul cartilor- la neintamplare

  1. Acum ceva timp am făcut de câteva ori asta intenţionat…deschideam o carte la întâmplare şi citeam având ceva în cap. E o aiureală, dar mereu era o idee care se potrivea, de care aveam impresia că era exact ce-mi trebuia…Bine că mi-ai amintit :))

  2. Irina says:

    Alin, mi-ar placea sa ma tin de-o serie, ceva, dar nu-mi iese.😀 Despre ce vreau sa scriu, n-ajung niciodata sa scriu, si alteori as umple doua pagini pline de posturi. I go with the flow.

    Rontziki, pai era aiureala sau se potrivea?😀 Oricum, daca ne straduim si vrem sa ne iasa, pana la urma poti sa gasesti ceva cu sens prin toate cartile, doar ca mie mie-mi plac situatiile de insight fulgerator, efectul wow. Atata-mi place!😀 De-asta nici n-o fac des.

  3. banuiesc ca cei care scriu x posturi pe zi cu stiri, videouri, poze, whatever..

    nu stiu daca ar putea sa mearga pe un ritm sustinut fara sa stie cand, de unde si despre ce anume sa posteze

  4. Irina says:

    Cred ca-s unele subiecte din care poti face mai usor o serie. Desi nu stiu, eu nici despre filme nu pot scrie constant. Oricum mi-ar placea sa fiu consecventa.

  5. :)…well, eu am avut o perioada cand puteam sa scriu despre mai multe lucruri, dar nu aveam chef ori dispozitie, asa ca nu postam mai deloc.. acum am prins cat de cat un ritm, insa nu prea am alte subiecte in afara de filme…sau poate ca doar asa vad eu lucrurile momentan..cine stie. in orice caz, nici la mine nu e vorba de consecventa🙂

  6. Irina says:

    “insa nu prea am alte subiecte in afara de filme…sau poate ca doar asa vad eu lucrurile momentan”. Alin, i have a feeling ca ai mult mai multe subiecte, dar poate nu intra in categoria pe care tu ai rezervat-o pentru blogareala.😀

    Diana, de ce spui ca e controlata?

  7. Diana Alzner says:

    Cărţile ne controlează.🙂 Mi s-a întâmplat frecvent să citesc una după alta cărţi unite de anumite idei… fără să vreau, fără să ştiu. Ele veneau la mine.🙂

  8. Irina says:

    Imi place gandul ca lucrurile graviteaza in jurul nostru, si ca avem forta de a le atrage. Dac-am fi mai constienti de asta, ma intreb ce s-ar intampla.

Leave a Reply

