De dat mai departe

(1)Ane Brun

(2) Razvan Voiculescu

In urma cu cateva zile trancaneam despre carti postale si vederi din vremurile de colectie :))) (ce bine s-a potrivit asta). Am dat si peste multele vederi-fotografii facute de Razvan Voiculescu si pe care le-am cumparat din colectia Plai cu Boi. Aici este blogul fotografului…

[pauza: vi se pare normal ca reclamele sa fie date la un volum muult mai ridicat decat restul emisiunii sau filmului, si asta chiar si pe net?]

(3) Body enlightment

parkour

(4)  Salvati scrisul de mana

Aproape ca sunt o maniaca a scrisului de mana, in sensul ca, daca am de facut o lucrare, un proiect, o schita, orice, care in final va aparea pe calculator, intotdeauna incep prin a scrie de mana- pagini intregi, apoi tehnoredcatare. Am o mica pasiune pentru diferite instrumente de scris, de la creioane mecanice pana la stilouri. Am multe ascutitoare pentru creioane si nu ies dintr-o librarie fara ceva “de scris”. Imi place sa scriu felicitari si scrisori. Anul asta am incercat sa ma apropii mai mult de niste prieteni care nu sunt in Bucuresti, trimitandu-le niste scrisori- scurtute, la obiectul sentimentului asa. Imi place mult hartia galbena si mai nou, agenda mea zilnica este un bloc de desen mic, cu pagini foarte groase si cu arc. Un desen, o mazgaleala, o programare. De-asta-mi place ideea salvatului scrisului de mana…

(5)Expozitie de fotografie- In spatele usii

Am aflat de pe blogul lui Eugen Hriscu- Note din jurnalul unui psihoterapeut de expozitia asta:

este poate prima data cand fragmente ale discutiilor din cadrul sesiunilor de psihoterapie se strecoara din cabinet luand forma concreta a unor imagini. Expozitia cuprinde 22 de fotografii ale caror subiect este inspirat de insemnarile facute in decursul unui an de psihoterapie de catre chiar autoarea fotografiilor.

Detalii pe siteul PsyMotion. Mie imi suna tare bine toata expozitia asta. Din aceeasi categorie- artisticopsihologica- am mai admirat lucrarile unor clienti in grupurile de dezvoltare personala, realizate in urma procesului de autocunoastere. Partea chiar frumoasa a fost ca am avut acces si la povestea din spatele acelor usi in culori si creion, si sunt tare curioasa de abordarea Gabrielei Szasz.

2 thoughts on “De dat mai departe

Leave a Reply

