Fara titlu

Oh.

My.

God.

click pe imagine pentru sursa

 

Am facut @_@ cand am citit numele festivalului, dar cui ii pasa? Rome vin in Romania! Rome, aia pentru care am facut eu obsesie, si pe care i-am ascultat cum doar pe Queen, Beatles si Anathema i-am ascultat- adica integral. Cap-coada si repeat until… oo.

Acuma se reface lantul. Eu am primit Rome de la un prieten, si am dat mai departe la o prietena. Ea mi-a dat azi mesaj sa ma anunte, eu am sunat inapoi- isteric- si acum ne deafasuram amandoua complet adolescentin (nimeni nu tre’ sa stie ce varsta avem😀 ) si la fel de isteric pe YM punand diferite piese la status.

Ioana: schimb mel
Ana: bine, schimb si iooo!
Ana: ia sa vad ce pui

Ioana: aa si la concert sa fim ca tipele acelea isterice de la concertele cu formatiile din anii 60-70 care isi rup parul din cap
Ana: :)) daaa
Ana:  si ne aruncam pojart’erul pe scena!

Yeah, baby!

4 thoughts on “Fara titlu

  1. Irina says:

    Asculta, cred c-o sa-ti placa… vocea, versurile, compozitia in general. Eu numai ii laud.😀 Ii prezint de parc-as face parte din stafful de promovare- si nu fac!

Leave a Reply

