Grimus

Am fost aseara la un concert in Laptarie- Grimus. Baietii au sunat atat de bine ca mi-a fost rusine de minunarea mea referitoare la nationalitatea lor. Am ajuns acasa- tarziu….- si am ascultat primul lor album (sunt la primul), si ii prefer in mod cert live!

Piesa asta mi-a placut foarte mult. Nu se aude stralucit, dar feelingul este acolo.

Apoi, dac-ar fi sa aleg vreuna de pe album, sa zicem- Ready for it:

Si-au mai avut trei coveruri superbe, unul la Crazy a lui Gnarls Barkley, o versiune romaneasca a lui Et si tu n’existais pas, care-a fost chiar reusita, si Ain’t no grave, a lui Johnny Cash. Astept niste inregistrari mai bunicele cu ele.

Joi au fost in Club A. Daca-i stiam asa buni, m-as fi dus si-atunci. Oricum, sunt cu toti ochii pe ei! (si cu aia pe care nu-i am)

 

2 thoughts on “Grimus

Leave a Reply

