Doar ce-mi place! (aproape…)

Leapsa primita de la Rontziki isi gaseste azi, sfanta zi de duminica mohorata, raspunsurile! Aceeasi leapsa primita si de la Divagatii, doar ca ea a adaugat si chestia aia de-i zice cealalta fata a monedei. Multumesc frumos pentru lepse!

1. Imi place vinerea. Singura zi din saptamana cand totul pare posibil;

2. … sa cumpar carti cu poze, despre aproape orice! si sa colectionez fotografii de pe net, cu mari sanse sa uit cine le-a facut. Ok, sincer ar fi fost sa spun: imi place sa cumpar…- si sa completez din minte spatiile libere cu: bijuterii, cosmetice, obiecte decorative, chestii tehnice😀 ;

3. … ador momentele in care se schimba anotimurile. Sunt cateva zile- poate o saptamana, cand bate vantul schimbarii, cand se incheie etape, se deschid altele. Sunt grozave momentele alea- cand lucrurile “se misca”;

4… Imi place sa adulmec aerul de dimineata. Exact prima inspiratie, de cum deschid usa la bloc. Corect descifrata, poate spune multe despre ziua ce se va desfasura. E un fel de oracol. Si tot la fel functioneaza si mirosul cuiva sau a ceva. In general imi place foarte mult sa… adulmec… O casa in care intru, o persoana pe care o cunosc;

5. Cafelele si discutiile linistite, confidentele spuse aproape in soapta, intre prieteni;

6. Hahaielile de “neam prost”. Iubesc oamenii care stiu sa rada sanatos, si care o fac din tot sufletul. Multe lucruri sunt ciudate la oameni, printre care si tendinta de a-si retine rasul zdravan. Sau stranutul. Sau sughitul. Semne foarte simpatice ale sensibilitatii lor;

7. Iubesc cititul, muzica, fotografia, calatoriile, florile de primvara si parfumul L’eau D’Issey de Issey Miyake;

8. Imi place sa ma plimb prin oras. Sa-l iau de la un cap la altul. Cand eram la liceu imi gasisem o ocupatie interesanta cu prietenul meu de-atunci. Ne urcam in cate-un autobuz si, daca prindeam locuri jos, mergeam cu el pana la capat. Asa era pactul si ajungeam sa ne plimbam ore intregi. Imi place foarte mult sa fac lucruri inedite alaturi de persoane dragi… Ultima data am stat cu o prietena intr-un pub englezesc. Intrasem sa mancam ceva- ca mie mi-era foame- iar ea stia doar pubul ala in zona. Intram si comand eu ceva de mancat, si apoi ne dam seama ca era meci- Liverpool cu Chelsea. A fost prea tare seara aia😀 in compania bezmetica a microbistilor! De ne uitat;

9. Ascult aproape mereu muzica. Si aproape ca nu mai pot iesi din casa fara mp3 player. Ma intreb ce se va intampla cand imi voi lua e-book reader. Parca vad c-am sa car si p-ala dupa mine;

10. Imi place foarte-foarte mult sa dansez! … “Dance…even if you have nowhere to do it but in your own living room.”– urmez cu sfintenie sfatul!

11. Imi plac fructele si alcoolul. Mai ales in combinatie. Fana devotata a Bacardi Breezer. Ciudata treaba cu berea, insa, care nu-mi place in mod deosebit, dar care ma pune sau nu ma pune in cap in functie de factori misteriosi. Probabil ca aia 0,2% alcool conteaza!

12. Imi plac barbatii care stiu sa danseze, sau care stiu sa te tina in brate in timp ce nu-stiu- sa danseze;

13. Imi plac animatiile SF;

14. (as putea continua asa pana maine dimineata) Imi plac baile foarte foarte lungi, cu apa fierbinte si cu chestii, multe chestii aromate. E un moment de rasfat total, care merita impartasit. Imi place masajul. Si sa-l fac.😀

15. Ador artele martiale. Imi plac Taiji Quanul, pe care l-am si practicat, Aikido si, mai nou, imi place Wing Chun. Cand eram mica imi placeau si filmele cu arte martiale.😀 Si-acum la fel… Tigru si Dragon, Hero… Superbe!

16. Mai am pe lista.

Acuma, ce nu-mi place…

Un lucru de trecut pe lista: oamenii care, daca n-au nimic de spus, umplu spatiu cu banalitati usuratece doar pentru a face conversatie, simtindu-se apoi singuri jenati de situatia creata. Nu inteleg de ce tacerea e un motiv de ingrijorare. Chiar sunt momente in care NU avem ce sa ne spunem!! Si nici nu trebuie! Si e clar ca NU vrem. De ce ne chinuim?!

(si mai e un lucru pe care nu-l suport: cand vad ca, chiar si prieteni apropiati, cofunda diplomatia cu ipocrizia. Nu stiu cum se face, dar in comparatie cu ei, sunt balaurul cu sapte capete care scoate foc pe nari!)

(si mi-e groaza de nunti😦 :(( :(((((( )

Eu o dau mai departe catre Diana, Manole, Alin, Adina, si oricine mai doreste! Imi plac listele din care ma pot inspira la placeri.😀

9 thoughts on “Doar ce-mi place! (aproape…)

  1. Mulţam de preluare!
    Mi-ai dat o super idee în ce priveşte adulmecarea dimineţii…fiind o persoană cam antidimineaţă, adică aş fi pro, dacă ar începe de pe la 12 :)), ar fi o posibilitate bună de a găsi dimineţile mai suportabile, dacă, atunci când plec spre muncă, îmi voi lua micul răgaz de a adulmeca dimineaţa🙂
    Bună şi ideea cu ce nu-mi place şi trec şi eu pe primul loc ipocrizia!!! De ceva vreme mă confrunt destul de des cu falsitatea unora şi chiar intenţionez să scriu despre asta…

  2. Irina says:

    Rontziki, nu m-am abtinut si-am mai comentat la lista cu placeri, si m-am oprit, ca inca nu-i 00 noaptea. :)))
    Iti astept articolul cu maaaare interes! Contrinui in comentarii cu studii de caz.😀

  3. Şi eu sunt fan Bacardi Breezer şi te înţeleg cu berea, dar să ştii că berea cu lămâie chiar e altceva, mie-mi place🙂
    Interesanţi bărbaţii care ştiu să danseze, dar cei cărora chiar le place şi trăiesc momentul, nu cei care dansează pozând…e şi asta o specie şi, dacă la femei, e simpatică manevra de a poza, la bărbaţi nu-mi place deloc :))

  4. Da, glisarea unui anotimp in altul este absolut spectaculoasa, in fiecare zi se schimba ceva, sensibil.
    Nu stiu cum este Bacardi Breezer si nici cum miroase L’eau de D’Issey. Dar le voi incerca pe amandoua.

    P.S. Ai citit Parfumul lui Suskind?

  5. Diana Alzner says:

    Acuma, după chestia aceea care nu-ţi place, am stat în dubiu dacă să-ţi zic ceva sau nu.🙂
    Că avem multe plăceri în comun (dar nu toate!) e uşor de înţeles. Nu asta voiam să scriu, ci faptul că-mi place cum te defineşti.

  6. Irina says:

    Rontziki, da, si mie-mi place, dar ce alta bere cu lamaie in afara de Becks mai e? Becks care nu prea mai e… ca nu am mai gasit.😦 Mie sa stii ca la femei nu-mi place.😀 Pe barbati oricum ii consider mai copilarosi asa….😀 Si clar ca aia care fac asta sunt infantili, indiferent ce varsta au.

    Adina, vezi sa nu scrii doar despre filme si carti!😀

    Divagatii, sa incerci parfumul.. asta e parfumul de inceput de primavara la mine.😀 Am ciuda ca nu-l pot simti mult timp, ca ma obisnuiesc… Da, am citit cartea. Eu sunt foarte sensibila olfactiv, dar nu neaparat ca am eu cine stie ce nas dezvoltat, ci ca ma influenteaza mult mirosurile- in bine/rau. :)) Mi-a placut mult cartea.

    Dianaaaa, zi ce voiai sa zici.😀 Multumesc! Abia astept sa-ti citesc raspunsurile la leapsa- esti nominalizata, nu poti scapa.😀

  7. Irina says:

    Da, si la Cluj.
    Se spune c-ar fi fost inventat de o femeie- ii poarta numele. Daca ma gandesc la pozitia de baza, makes sense.😀

Leave a Reply

