N-am mai….

  • citit. Nimic. Pai cum vine asta? Pai asa. Probabil ca decizia mea- ferma- de a finaliza ce am inceput, cu pretul amanarii unor posibile lecturi noi interesante,  s-a infiripat bine intr-un colt al mintii, si-mi blocheaza tentativele de destrabalare. Pe de alta parte, nici cu cele patru carti nu avansez cine stie ce;
  • scris. Ca n-am avut ce. Ba daaaa, sunt multe de scris, mereu sunt. De povestit mai degraba, dar, ma intorc la decizii interioare care devin mai puternice decat obisnuintele si tabieturile. Exista o varsta a tabieturilor, care nu e asta. Mai bine zis, o varsta a tabieturilor constante; acum merita sa le schimbi;
  • cumparat e-book reader. Cumpararea depinde de finalizarea cartilor. E un fel de test, de ragaz pe care-l ofer capriciului de-a se arata puternic sau slab in fata dorintei. Pana acum a fost puternic, iar lucrurile facute din capriciu sunt alte lucruri pe care incerc sa nu le mai fac;
  • cumparat carti. Am intrat ieri in Anticariatul Magic, si m-au coplesit rafturile. Ar mai trebui sa-mi fac un corp de biblioteca, iar inca nu e cazul;
  • vizionat filme. Cu simt de raspudere- cu ambii ochi, creierul si mintea in locurile potrivite. Adorm la toate filmele, indiferent ce-mi pun.

Acum ma pregateam sa scriu despre lucrurile pe care le-am facut in ultima vreme, dar pun o pauza muzicala:

 

3 thoughts on “N-am mai….

  1. M-am luat la randu-mi la tranta cu vreo doua carti. Cu filmele stau mai bine pentru ca le pot vedea pe telefon, in pauzele de masa, transport in comun, etc.

  2. Irina says:

    Ana, s-au cam prescris cartile alea… nici nu mai conteaza. :))

    Kross, filme pe telefon…? Come on…😀

Leave a Reply

