amintiri din studentie

sau despre acele femei- secretare, bibliotecare, femei de serviciu- care pareau sa conduca lumea subterana academica, care aveau putere absoluta si drept de veto in orice probleme. Acele femei in fata carora chiar si profesorii vorbeau in soapta.

M-a tarat o prietena la B.C.U.- mm, fun. Sa vedem si latura cealalta a maretei biblioteci, alta decat sala de lectura, calculatoare, si alte camere ale torturii din sesiune.

Pentru ca era 4 dimineata probabil nu s-a gandit nimeni sa ne spuna ca-i musai sa fim cu grupul de boboci si sa fim conduse prin acest edificiu complex si complicat de gansaca-sefa.

Asa ca o gansaca, the perfect bully, the perfect bitch, alege sa se ia de mine- si de prietena mea- incercand sa transforme toata treaba intr-un circ ieftin de genul “dar voi cum ati ajuns aici? Dar de ce sunteti aici? De ce nu sunteti cu nici un grup?”

Macar si-atat, dar 6 ani de facultate si 2 de practica m-au invatat un lucru: fight fire with fire, sau cu alte cuvinte, m-am lecuit de pasiv-agresivitate. Deci, frustraciunea nu si-a gasit omul in fata caruia sa-si demonstreze autoritatea. Cam vreo 5 minute ne-am petrecut intr-un ping-pong de replici- eu incercand sa ma pastrez in afara delirului, lasand-o pe ea cu scenariile paranoice.

NU am regretat atitudinea pe care am avut-o, tinand cont de faptul ca la cateva minute s-a luat de un boboc din grup, apostrofandu-l “Vi se pare ca stiti mai bine decat mine? Dar va rog, va ascult.. vorbiti! Credeti ca fac glume, ca spun ceva comic?”- I rest my case.

Ceea ce e destul de nelinistitor este faptul ca ea initial credea ca sunt singura… deci, credea ca sunt singura, si a ales sa se ia de mine, in fata mai multor oameni. Foarte interesant. I-am zis si asta. Ma fascineaza samburele ala de rautate profunda care zace in oameni.

Problema e ca samburele asta, plantat acolo de cineva, e crescut si ingrijit de toti cei care prefera sa lase scorpia sa se desfasoare, intarindu-i ipoteza cum ca “she has absolute powe’ “.

Cum am si eu o problema cu … puterea, bring it on!

Oricum, studentie, te salut! Lectiile tale imi vor fi de folos toata viata!

5 thoughts on “amintiri din studentie

  1. Feeria, Laetitia ce pe la BCU-umblatoare te saluta!🙂
    Poate mai treci si cu alta ocazie pe colo, eu sunt un vizitator “feroce”, feroce pt ca in ziua cand nu mi-am gasit permisul BCU (am mai pierdut cu alta ocazie unul) am facut urat…
    Dar la ce doamna-gansaca anumue te referi?😛
    Sa stiu si eu de cine sa ma feresc.
    Primavara frumoasa!

  2. Irina says:

    (uuuu ia te uita cine s-a trezit… odata cu topirea zapezii😛 Ma bucur sa te mai citesc, Laetitia!)

    “Dar la ce doamna-gansaca anumue te referi?”
    La o vaca?

    Eu nu m-am dus des pe la biblioteci, ca ma obosesc- iar BCU nu m-a impresionat decat in primul an de facultate. Am preferat mereu sa imi cumpar sau sa-mi xeroxez cartile.

  3. Merci, Irina🙂
    Pai ce sa zic, rock on! Eu sunt mai impresionabila la capitolul biblioteci😛
    Dar ai dreptate, uneori pot fi pierdere de timp…
    Imi pregatesc o revenire in sfera blogurilor, not really a show, macar ceva care sa ma reprezinte.

  4. Feeria a fost mai finutza “gansaca”, tu ai facut-o pe d-na respectiva Fulga direct😛
    Mdah, dar in general aia de la bcu sunt destul de amabili, ma mir ca mai au si such leaks😀
    Faza e ca totusi, BCU are cam sa zic eu 10% din cartile unei Cambridge library. La sfera romaneasca merge, dar ce faci cand iti trebuie carti straine care nu-s acolo si nu le poti imprumuta (ma refer la imprumut international) decat daca esti la doctorat?
    C’ est dommage. Adica aia chiar e o treaba de gansac :)) ca sa raman in termenii Feeriei

Leave a Reply

