don’t follow the rabbit…

La o recomandare draga, am recitit si mi-am reamintit basmul “Tinerete fara batranete si viata fara de moarte”.

Daca-l citeam in anul 1 de master, imi rezolvam lejer teoria la doua materii.

In Alice ne invata ca dam de bucluc daca ne urmam curiozitatile. Un bucluc care ne ajuta sa crestem.

In basmul nostru ne invata ca sunt multe lucruri pe care le dorim, pe care le obtinem, dar pentru ca nu suntem constienti de ele- si de noi- le pierdem, uneori pretul intelegerii si maturizarii fiind prea mare. Dac-am lua intoarcerea ca pe o re-parcurgere a tuturor lucrurilor netraite, catre un loc pe care nu l-am pretuit, cred ca am imbatrani impreuna cu eroul si noi cativa ani buni…

Toate ca toate, dar iepurele asta nu anunta nimic bun pe nicaieri unde se duce.

Cum se zice, nu alerga dupa doi iepuri ca nu vei prinde nici unul?

Si totusi, labuta de iepure e norocoasa. Oare pentru ca ne pazeste de ispitele pe care el insusi ni le poate intinde?😀

(acum citesc despre iepure in dictionarul de simboluri; revin cu idei)

2 thoughts on “don’t follow the rabbit…

  1. Este pur si simplu cel mai bestial basm romanesc. Il aveam pe diafilm, mi se citise si-l citisem de zeci de ori. Ce-l face bestial? (”cel mai bestial”, sa nu stricam minunea de constructie). Finalul ala superb.

  2. Irina says:

    Da, finalul e… grozav.
    “Life, like music, has a rhythm. This particular song will end with three sharp notes, like deathly drumbeats.”

Leave a Reply

