Vreau sa citesc!

… dar nu stiu ce! Nu pot alege! As fi tentata… sa cumpar iar- lucru pe care nu l-am mai facut de mult timp (la ce compulsie a cumparaturilor de carti am avut, o spun cu o doza de satisfactie).

… si as vrea o carte mare, cu o poveste, o carte din aia rara, pe care s-o inchid cu jumatate de inima lasata in ea.

Nu ma inspira nici un titlu.. iar autorii care ma inspirau, si-au cam epuizat titlurile. Vreau ceva care sa-mi scormoneasca prin stomac- nu in creier. Nu… de-asta nu pot citi Palomar. Nu pot si pace. Am crezut la inceput ca nu-mi place cartea, de fapt nu-mi place Palomar si ce este el. Sau ce cred ca este, ce reprezinta, habar nu am.

Ma ajuta cineva in gasirea Cartii? Cred c-as citi cu mai multa usurinta acum o carte recomandata. Parc-am devenit putin mai docila.😀

19 thoughts on “Vreau sa citesc!

  1. Ia-ti “Inima-i un vanator singuratic” a lui Carson McCullers dac-o mai gasesti in romaneste, daca nu, comand-o pe book depository, ca ti-o trimit gratis. Sau orice-ti face cu ochiul Carson McCullers, este senzationala🙂

  2. 1. cititorul de bernhardt schlink (polirom)
    2. masurarea lumii – daniel kehlmann (humanitas)
    3. singuratatea numerelor prime – paolo giordano (rao)

  3. Multumesc frumos tuturor!

    Florin Pitea, multumesc; ar fi simplu dac-as putea citi de pe PC.

    Florin, am citit din prezentarile Nemirei.

    Capricornk, am citit “Balada tristei cafenele” si mi-a placut foarte mult. Cred ca asta-i una din castigatoare!

    Dragos, da,mi-ai dat de studiu.😀

  4. Hm, nu-mi place ce citesc aici la tine că mi-ai dat şi mie de gândit…ceva care să răscolească, să atingă sufletul…Din recentele mele lecturi, nu pot recomanda decât Proust în acest sens, dar scormoneşte mult şi prin creier…de Houellebecque, nu mai zic, deci penurie şi la mine anul ăsta de ceva în genul de care scrii tu.
    Dar aş putea să-ţi recomand Jose Luis Peixoto – Cimitirul de piane, care scormoneşte bine, zic eu🙂
    Sau poţi să te amuzi cu ceva de Kurt Vonnegut (Zâmbiţi, vă rog, Cutremur de timp)

  5. Neil Gaiman – The Graveyard Book (o gasesti in romana si la Nemira), daca te atrage stilul lui Gaiman (American Gods, Anansi Boys). E un “cover” noir-umoristico-fantastic al The Jungle Books…

  6. feeria says:

    N-am gasit “Inima-i un vanator singuratic”😦 si are un titlu asa bun! E de ajuns titlul, daca stau sa ma gandesc.

  7. Imi pare rau, banuiam ca n-o gasesti, s-a tradus inainte de 89 la noi. Ma bucur c-ai citit The Ballad of the Sad Cafe, e foarte putina lume care stie de ea – si e splendida! Daca vrei “Inima…” in engleza pot sa ti-o trimit la Bucuresti prin cineva🙂 Let me know!

Leave a Reply

