Dulce pacatuiala

Lucrurile stau cam asa.

Doua comenzi de carti:

Una de la Polirom: Cantec de lebada (Huxley), Minunata lume noua (Huxley), Biblioteca umbrelor (nume complicat- daca-mi place cartea, il voi scrie cu siguranta), Insula (Huxley), Dincoace de paradis (F.S.Fitzgerald- mai am si Blandetea noptii. Cu care sa incep?), Ministerul durerii (Dubravka Ugresic- nici pe ea n-o stiu), Cum vad eu distractia (scandalosul Will Self), Primavara neagra (Henry Miller).

Si alta de la Okian:

(pur si simplu omul ma intriga prea mult ca sa-l las; indiferent ce parere mi-am facut despre Palomar sau Castelul Destinelor Incrucisate- accept ca, in calitate de cititor, am o gramada de invatat despre cum sa citesc cartile)

Disperarea… ca se duce concediul. Doua zile, si ma reintorc pe campul de foc. Asa se explica abundenta de posturi. Scriu cat mai pot, cat mai am timp, cat sa nu uit. Nu credeam ca voi intra in al treilea an cu blogul. Vorba aia, nu credeam eu multe… M-am surprins placut- macar intr-un loc sa nu bata vantul schimbarii de vreo cinci ori pe luna.

5 thoughts on “Dulce pacatuiala

  1. feeria says:

    Diana, eu nu stiu ce sa termin acum ca sa le incep pe alea…

    Emma, din moment ce maine e ultima zi de concediu, evident ca nu, dar cui ii pas? Am cumparat carti!😀

  2. Ah, ce festin! Şi eu am sărit un pic calul recent cu o comandă de cărţi şi pe măsura bucuriei, apare şi frustrarea timpului…dar nu contează, le am şi le voi citi🙂
    Spor la lectură!!!

  3. feeria says:

    … stiam ca azi trebuie sa fac ceva! Abia la sfarsitul programului- adica pe la 8, mi-am dat seama. M-au sunat cei de la Okian ca mi-a venit cartea lui Calvino, si trebuia sa ma duc azi la libraria lor…

    Rontziki, timp? Care timp?😀

Leave a Reply

