tralalalalal lala la. La.

(So, back in town..

…in this shittymotherfuckergodforgotten town…Town, life, they come as one; no need for definitions)

Am fost ieri si azi la Animest, macar doua zile sa prind din festival.

Am vazut doua animatii care mi-au placut, castigatoare a ceva, si din motive de autenticitate personala, voi posta unul singur:

M-am speriat cand am vazut cu ce animatie au inceput seara. M-am speriat si de faptul ca s-a ras la ea in sala. Pe parcurs, au devenit mai interesante.

Inca unul, demn de mentionat,

External World:

In rest, mi-am luat programul, catalogul, de alte chestii cu oite nu am avut chef, si bag de seama ca am ratat si expozitia de benzi desenate de anul asta, daca a fost.

Acum tin minte ca anul trecut, la anim’est am fost cu un prieten cu care m-am contrazis la absolut orice, de la ce animatie a fost mai interesanta si pana la Bradbury sucks iar Calvin si Hobbes are gay.

Inca suntem prieteni…

 

Leave a Reply

