Ce nu am mai citit (dar vreau)

  • Minunata lume noua, Huxley. Interesanta, de referinta, desi pe la pagina 50 am avut senzatia ca Huxley a cam exagerat cu LSD-ul, si-a uitat de a face cititorul sa creada in universul pe care-l creeaza, nu doar sa adune o serie de idei istete. Am ajuns la 90, cu bine, si intentionez s-o termin in weekendul asta. A propos de a crede in SF-uri, mi-e dor de atmosfera din seria Poarta, a lui Pohl… inca mai am de citit ultima carte;
  • Tehnici de Manipulare, Bogdan Ficeac. Buna lectura in perioada asta tulbure, si incitanta dimineata pe metrou. Ma trezeste. Am trecut de partea cu exemplele curioase- sectele, miscarile politic dubioase-, si am ajuns la clasificare, care m-a dezamagit. Manipulari mari, medii si mici… come on!;
  • In urma incidentului cu pesti, am descoperit o carte foarte faina, care se numeste fix Salvand pestii de la inec, de Amy Tan. De aceeasi autoare am mai citit Cele 100 de simturi secrete, o carte fermecatoare- asta este cuvantul- plina de umor, putin mister, si mici adevaruri despre viata si relatii.

Cam asa se prezinta lucrurile. Cam trista perioada asta de lectura. Oh, am citit mult de pe Kindle (:D), insa mai mult chestii ce tin de profesie. Am incercat sa citesc Trei intr-o barca, dar un Jerome citit (Arta de a nu scrie un roman) e de ajuns.

8 thoughts on “Ce nu am mai citit (dar vreau)

  1. Mai da-i o sansa lui Jerome K. Jerome, neaparat. Merge sa citesti pe urma si continuarea, Trei pe doua biciclete. Vad ca te impaci cu Kindle de minune, abia astept sa iau si eu unul.

  2. the confessive one says:

    Feerie, Feerie, mai pune o litera pe felie aici🙂
    Ne lipseste slova ta, hai, revino, te rugam. Promit si eu reveniri pe blog cu goodies🙂

  3. feeria says:

    Hei, Laetitia… de multa vreme nu ne-am mai citit.
    Eu nu am prea mai avut dispozitie de scris. Tu ce scuza ai?🙂

  4. Huxley, neapărat, dar și cu celelalte opere ale lui! Îi premiez în sinea mea pe toți, cei puțini, care îl (mai) citesc pe Huxley.

    Decît B. Ficeac, mai bine Elias Canetti, sau Freud, sau Le Bon. Ce truisme produc și eu!

    Și în nici un caz nu citi literatură paranoid-conspiraționistă (în stilul Zeitgeist).

  5. feeria says:

    Singura literatura paranoid-conspirationista pe care am parcurs-o a fost din cartile lui Philip K. Dick.😀 Cartea lui Ficeac mi-a picat in maini intamplator, si a fost o lectura buna pe metrou. Nu suficienta pentru subiect, dar ok. Intre statii.

    De Huxley mai am de citit din biblioteca “Insula” si “Cantec de lebada”.

Leave a Reply

