Bookfest 2012

In alti ani era o aglomeratie ingrozitoare. Un cosmar sa vii la Bookfest in weekend. Anul asta am fost si sambata si duminica- nu atat din dorinta de a cumpara ceva, ci mai mult din placerea de-a inspira aer din falfait de pagini si din mici datorii sociale- si locul era bine aerisit. O fi de bine, o fi de rau.

Din tot ce-am vazut, mi-am dorit doar patru carti si am cumparat una singura.

Orasele Invizibile si Cararea cuiburilor de painajen de Italo Calvin

Magazinul de sinucideri de J. Teule

Iar cea cumparata…Crescuti Digital de Dan Tapscott

O privire fascinantă asupra Generaţiei Net, Crescuți Digital este inspirată de un studiu privat de patru milioane de dolari. Don Tapscott a intervievat mai mult de 11 000 de tineri. În locul unei adunături de „virtuozi digitali” răsfăţaţi cu memorie scurtă şi cu aptitudini sociale inexistente, autorul a descoperit o comunitate remarcabil de inteligentă care a dezvoltat metode revoluţionare de gândire, interacţionare, de muncă şi socializare.

Ei sunt prima generaţie care a crescut efectiv în mediul digital – şi constituie o parte a unui fenomen cultural global care nu va dipărea prea curând.

Si cam atat.

Leave a Reply

