Concluzii in urma experimentului (fortat) de deprivare tehnologica

Mai mult somn;

Mai mult citit;

Mai multe intalniri;

Mai mult timp cu familia;

Mai multi bani la factura lunara de telefon.

Cam cum vi se pare voua sa ramaneti in doua luni si fara desktop si fara laptop, fara filme, muzica, seriale, fara bloguri, facebook, messenger, fara forumuri… fara NET? Fara calculator! Dupa parerea mea, bine!

Sa povestesc.. prima data crapa desktopul. Gradual. Mai intai se restarta, apoi se inchidea, apoi mergea doar in safemode, pana cand nu s-a mai deschis deloc.

Am adus in ajutor laptopul de la munca. Prima data s-a restartat, apoi mergea doar in safemode, apoi ecran albastru fatidic si final. Tacere.

Ideea este ca am supravietuit, si chiar intr-un fel mi-am amanat rezolvarea acestor problemel tehnologice, pentru ca incuse sa-mi placa ideea de-a ajunge acasa nu ca sa deschid calculatorul, ci sa deschid cartea, poate televizorul, si sa stau de povesti cu ai mei.

Eu am supravietuit. Destul cat sa scriu pe blog despre asta.😀

 

2 thoughts on “Concluzii in urma experimentului (fortat) de deprivare tehnologica

  1. feeria says:

    Cica mi-au fost recuperat anumite date de e hddul de la munca, dar nu tot. Cea mai mare parte era pusa online, deci nu mi-a stat inima-n loc.😀

Leave a Reply

