A inceput Anim’est!

Al patrulea Al cincilea (! Va vine sa credeti?) an la festivalul de Animatie!

Desi m-a prins festivalul intr-o toamna aglomerata, mi-am facut planul de vizionare pentru saptamana viitoare, si pentru ca locul de munca este foarte (foarte!) aproape de Cinema Patria si Studio, cu siguranta voi avea niste finaluri de zi foarte placute.

Din ce-am frunzarit prin program, ma intereseaza mult Making of Coraline si Paranorman (pe care mi-as dori sa-l vad). Am vazut Coraline si mi s-a parut destul de apropiat de atmosfera cartii lui Gaiman. The Night of Animated Bad Taste e o idee atragatoare (naughty, rude and very wrong)… Imi aduce aminte de cele doua volume, Estetica Frumosului si Estetica Uratului. De asemenea, Magazinul de Sinucideri, Riduri par interesante (lungmetraje), si sper ca selectia din Animash sa fie pe masura anilor trecuti.

Vineri, in prima seara de festival, am fost la Cinema Studio, programul de scurtmetraje germane- propaganda si arta. Ar fi putut fi mai bine, ar fi putut fi mai rau.

Aici programul

Pentru o toamna relaxanta!

Leave a Reply

