Spectral, evanescent, cu ochii cat cepele si ca un sac de cartofi

Cum, nu se intelege la ce ma refer? La ultima carte citita, desigur…😀

luminile-din-septembrie

Frecventa cu care aceste cuvinte apar, precum si alte chestii ce tin de stil, fac sa paleasca povestioara din carte, dragutica in felul ei (stiu ca aceeasi problema m-a impiedicat ultima data sa termin partea a doua din Umbra Vantului, care chiar mi-a placut).

Mai am doua carti de la el, Printul din Negura si Palatul de la Miazanoapte. Daca e sa-mi pierd vremea, atunci s-o fac in stil mare.

*** Mi-a placut, a nu stiu cata oara, ideea furatului de umbra, pe care am vazut-o si in filmul Valley of Flowers. In film, cei doi indragostiti se duc la un clarvazator ca sa le ghiceasca destinele impreuna, iar el le spune ca nu au noroc, si atunci fata, personajul mistic, ii cere batranului sa le arate cea mai norocoasa persoana din acel sat, ca mai apoi ei sa ii fure umbra, si odata cu ea si norocul. Zafon descrie destul de frumos transformarile umbrelor si modul terifiant in care dau viata acelui suflet malefic ce pune stapanire pe casa.

Leave a Reply

