Do it for me- reading!

E foarte la moda chestia asta cu handmade-ul, do it yourself, etc., dar eu am descoperit o chestie si intentionez sa o popularizez.

Vi s-a intamplat sa fiti foarte interesati de subiectul unei carti, dar:

  • sa fie prea mare- sa nu aveti timp- partial un motiv relevant;
  • sa fie intr-un domeniu prea putin familiar- sa necesite anumite cunostinte nefamiliare;
  • sa fie accesibila intr-o limba neaccesibila voua;
  • sa fie scrisa intr-un stil care sa nu va atraga, dar sa fiti curiosi de idee, firul evenimentelor

?

Eu ma aflu acum in trei din cele patru situatii, cu cartea “Iluzia Utilizatorului” de la Publica.

iluzia

Si as cauta cititorul pentru aceasta carte, care apoi sa mi-o explice mie.😀 Si nu ma refer la a citi vreo recenzie de pe internet, nu… ci o experienta personala.  Si experienta comuna, sentimentul ca cineva a facut un efort pentru tine, si tu la randul tau ii vei intoarce favoarea- din datorie, placere, cine stie.😀

Port tratative cu cineva, si poate-mi iese schema. That would pe something.

 

 

 

Leave a Reply

